a jo det är nog så att man bara känner så!!
men jag ska till barnmoskan nu nästa veckan för att sätta in en p-stav så får väl kolla mig då innan jag sätetr in den!
Tycker att dom är lite slarviga barnmoskorna, hade med mig min kompis då jag skaffade p.piller så fick hon också.
sen för 2 veckorsen fick hon reda på att hon var gravid, hon var i v17+3 då så det fick gå fort att göra en abort!!
tycker att dom ska ha en rutin att göra ett gravtest innan man får p-piller och när man kommer på återbesök!!
Älsko skrev 2008-01-03 12:46:01 följande:
låter absolut inte som du är gravid..! Men p-piller kan göra så att man får vissa gravsymtom fast man inte är gravid.. Jätte vanligt när man börjat med p-piller ca det första året..! Men kräks du eller har diarre ska du kontakta MVC direkt eller där du fick ditt recept skrivet..! Du är nog inte gravid utan det är bara vanligt att känna som du.. Konstigt bara att hon som gav dig p.piller inte sa något om det.. Var med min lillasyster och skulle fixa åt henne så berättade dom att man kan känna sig som när man är gravid de första månaderna. Och det borde stå i en bok du säkert fick med om information om det du äter..! Skulle du vara gravid skulle du nog inte ha mens.. Men ta som sagt gravtest som alla andra här säger..