Blir era barn röda av Alvedon supp?
Här är alla förkylda och vi behandlar med bla Alvedon Supp. Idag var Milton illröd i rumpan, han har varit sjuk längst.
Är det något ni har märkt av att era barn blivit efter några dagars behandling?
Här är alla förkylda och vi behandlar med bla Alvedon Supp. Idag var Milton illröd i rumpan, han har varit sjuk längst.
Är det något ni har märkt av att era barn blivit efter några dagars behandling?
Nej det har jag inte märkt. Ger iof nästan aldrig alvedon, och då bara nån enstaka. Har han blöja fortfarande (vet inte åldern), kanske har urinet blivit mer koncentrerat under febern eller har han varit lite lös i magen under febern?
Han är 5 månader. Det röda är bara vid anus, inte ut på skinkorna. Magen är som vanligt, har fått nästan fulldos de senaste dagarna för har haft ont i halsen och vägrat att ens försöka äta om han inte har haft smärtlindring. Det är först idag jag märkte det så om det är alvedonen som gjort det verkar det komma efter några dagar. Får bara ersättning.
Dom kan bli irreterad i rumpen av suppar.
Smörj med Inotyol eller ngt annat
Ah, då kan det nog vara suppen som är boven. Har inte behövt ge mina barn, de har som tur är varit ganska förskonade från värk.
Ja så är det med Noel också, han får som små blåsor av supparna. Smörjer med zinkpasta...stackarn.
Han är 6 månader
Jag har bara vitt vacelin hemma, får hoppas att det hjälper. Men lite konstigt, suppen är ju hårdfett, borde smörja som bara den.
Tack för era svar!