• Anha

mörk blödning

Är det nån av er som har fått en mörk,tjock liten blödning i början av eran graviditet?
    Fick ni ont isåfall?
    Undrar för plussa svagt igår och idag så kom det en sådan blödning när jag var på toa och fick ont efter ett tag i magen:(
    Hade bim på nyårsafton.
    Vad kan det va?

• Svar på tråden mörk blödning
  • Anha

nu har det kommit brun rött å...och mens värk på det.
    ingen?

• Anha

nu har det kommit brun rött å...och mens värk på det.
    ingen?

• Lisu

det kan vara missfall om du har otur, men det kan lika gärna vara en liten blödning som inte har betydelse för graviditeten. Många blöder i början av sn graviditet och gravdteten fullföljs. Håller tummarna att det är så i ditt fall.

• Anha

Nu blöder jag jätte mycket :(
    Vad ska jag tro....?
    Nån som har haft så och ff varit gravid?

• LillaRonjaa

i somras var min mens sen flera dagar. tillslut kom den och de gjorde jätte ont, låg och kved i sängen med mycket blod. eftersom den var så konstig, den höll inte i sig så länge så testade jag mig vilket visade plus. plusset höll i sig några veckor sen helt plötsligt så visade det minus och det hade varit ett missfall.. hade jag inte testat mig så hade jag aldrig trott att jag vart gravid. Lycka till

• Anha

Tack.Kan behöva det...Bara vänta och se vad som händer.
    Nån mer som råkat ut för samma sak utan att det blivit missfall?

• LillaRonjaa

hur går det för dig?

• pulmones

hej T´S

är du orolig så åk in till gynakuten, beroende på ilken vecka du är i kan man se om det är missfall eller ej.

jag hade en jätteblödning i vecka 15 men det blev en levande bebis i slutändan ändå så det behöver inte gå åt pipan. Ca 40% av alla gravida blöder någon gång under graviditeten utan att det är någon fara.

håller tummarna för er TS!!

• Anha

Jag har som vanlig mens värk.Blödningen har minskat så jag hoppas verkligen att det finns nåt levande kvar där inne....

• Anha

Är i v5+5 förresten om det ff är så

Svar på tråden mörk blödning