• annac87

Telias e-post fungerar ju ej.

Har haft problem med telias e-post hela dagen. Så förut att det har varit driftstörningar på deras system men skulle vara återgärdat tills kl 22.00 men jag kommer inte alls in nu.

Har precis kört om min dator och måste lägga in nytt e-post konto i datorn men mailen acepterar inte lösenordet, står att det är fel men jag har beställt 3 nya via telias hemsida men inget fungerar.

Behöver verkligen komma in på mailen ikväll/natt. Måste ha ett mail som skickats till mig.

Någona annan med telia mail osm har problem.

• Svar på tråden Telias e-post fungerar ju ej.
  • annac87
    inze skrev 2008-01-04 00:52:14 följande:
    Ja vanliga mailen kommer inte jag heller åt men webmailen fungerar. Har du testat den vägen?webmail.telia.com
    nej vad är det för koder där då??? det vanliga eller.. men vad står det hos dig som felmedelande.. fel lösenord hos mig..
  • inze

Jag väntade inte så jag såg nåt felmeddelande bara att hämtningen stannade upp.

Det är samma lösenord på webmailen som på den vanliga.

• annac87

jag kommer inte in på webmailen heller, går inte med epostadressen och lösenordet till den står att det är fel.

• inze

Då låter det ju som om det är nåt problem på ditt lösenord.

Nu fungerade dessutom min vanliga mail när jag kollade.

• annac87

fungerar inte webmail för mig heller måste ring akudtjänst imorgon...

• annac87
    inze skrev 2008-01-04 00:58:45 följande:
    Då låter det ju som om det är nåt problem på ditt lösenord.Nu fungerade dessutom min vanliga mail när jag kollade.
    ja.. och jag har beställt nytt men det fungerar inte ändå..... fan allså...
Svar på tråden Telias e-post fungerar ju ej.