• Jennygg

Drömmer att vattnet går!!*ler*

Har inte ni haft konstiga drömmar i slutet?

I natt så drömde jag att mitt vatten gick!!
    Vi satt på en restaurang, när jag skulle gå på toa så kom det!!

En vän till mig drömmde att hon födde ett kull med kattungar..*konstigt*
    *asg*

Berätta om era roliga drömmar:)

• Svar på tråden Drömmer att vattnet går!!*ler*
  • AmandaPitkänen

jag drömmer VARJE natt att jag ligger i min säng å vattnet går... kan vara allt fåen en gång till 5 ggr per natt jag drömmer den drömmen. Sen när jag vaknar sekunden efter vet jag ju att det bara varit en dröm men måste ändå kolla lakanen om de är blöta eller inte... *s*

• Jennygg

hehe.. du ska ju ha snart:)!!

jobbigt att drömma det varje natt, jag hade blivit galen, man vill ju att det ska vara sant, ett mycket springade för dig om nätterna..:)
    hoppas att drömmen blir sann snart eller?

• AmandaPitkänen

ja jag hoppas varje gång jag vaknar att "kanske det inte var en dröm nu" å så lyfter jag förväntansfullt på täcket och får till min besvikelse varje gång se snustorra lakan!

• Jennygg

Vi får hoppas att det blir sanning snart!!:)

• Eliin

hehe ni är roliga ni=)

jag drömde häromnatten att min slempropp lossnade yterligare en gång. Satt på toaletten och det kom ut som en stor torkad daddel (ni vet sån man kan äta). Sen kom bebisens huvud och jag ropade på barnmorskan. De hade lunch, men hon fick förlösa mig på toaletten medans Johan väntade utanför. De förde bort min son direkt och jag fick inte se eller hålla honom. Sen bara struntade de i mig. Ingen kunde säga vart de fört min son. Jag ville ju bara hålla honom.

I går natt gick vattnet i drömmen igen och ut föder jag vår katt.. Hmmm.. helsjuka drömmar.

I natt kunde jag se mitt barns huvud genom magen. Man såg ansiktet helt klart och h*n låg där inne och tittade och va såå fin. Jag låg och klappade honom/henne i ansiktet så h*n somnade.

Hehe.. ja man kan verkligen drömma allt..=)

• Jennygg

elin: Det låter som en riktig konstig dröm.. Varför drömmer man så konstigt?.. förra veckan drömde jag att jag hade två st bebisar i magen och jag kunde se dem ibland i genom huden.. läskigt..

hehe

• Eliin

jennygg: ja det är ofta jag drömmer om att jag kan se bebisen genom huden. Helkonstig. Kanske är det undermedvetna av att man är så nyfiken på vem det är som lever där inne och hur h*n ser ut??=)

• Jennygg

det måste nästan bero på det!! Man är så nyfiken på hur han ser ut, vem han är lik, man tänker ju mycket på det i slutet, kanske därför man drömmer så mycket!!

Har ni pratat i sömnen? *ler*

• mariiee

Jag har drömmt 2ggr på lite över en vecka att vattnet gått.
    Är någ lite skraj för att vattnet ska gå medans man sover...

• Jennygg

Det är ju såklart att man är lite skraj om vattnet skulle gå när man sover, nästan skulle nog det kännas bättre att det kom när man är vaken, men jag vet inte så mycket om det! Händer väl oftast på natten?!?

• Eliin

Jag tror det är kroppens sätt att förbereda sig mentalt att det snart är dags för förlossning. Inte för att man blir lugnare eller mer förberedd för att man drömmer att man föder ut sin egen katt=) haha

• sundborn

Frågade min BM idag om just vattenavgång och hon sa att max 10 % av förlossningarna börjar med vattenavgång. Ändå är det det man drömmer (även jag).

• cillus

Ja, jag drömde för ett par nätter sen att jag fick en stoooor pojke - han var nog bebis men ändå typ en meter lång... Tänk om det var en sanndröm! (Bf om två dagar...)

• Jennygg

Jo jag har hört det med att det är typ bara 10 % Men varför drömmer man om bara det för? konstigt!!

Drömma att man får en jätte bebis.. vi håller tummarna för dig att det inte stämmer:)*ler*

Svar på tråden Drömmer att vattnet går!!*ler*