• Powder

Halens faktura?

Jag är totalt oduglig när det gäller att hämta paket som man beställt hit & dit!

Beställde ett par skor från Halens, och kryssade då i att jag skulle ha på faktura.
    Fick nu hem ett brev där det står "Tack för din beställning" Och att att det är fördelar med att jag valt att betala faktura och allt.

Men sedan står det inte mera.
    INte vart jag ska hämta, inget inbetalningskort - ingenting.
    Brukar hämta ut paket nere på ICA - har då aldrig valt faktura förr, så har fått papper hem att paket finns att hämta.

Vad ska jag nu säga om det har kommit till ICA och jag ska dit och hämta paketet?

Fattar ingenting. Är oduglig som fan.

• Svar på tråden Halens faktura?
  • mickii

ring haléns och fråga bara så kommer du få ett order/kolli nr eller liknande så kan man se vart paketet ligger

• tinna

Men då har nog inte ditt paket kommit än, det där var nog bara ett "välkommen" brev eller så. Det kommer nog en avi så småningom

I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
  • guztav06

Fakturan kommer med paketet!!

• SVejsan

Du kommer att få en avi från posten (om de inte börjat med sms-avisering... då får du ett SMS-med en kod först-himla smidigt).

Faktura är ju när du får ett "inbetalningskort" eller ett papper med rubriken faktura, senaste betalningsdatum samt ett bg eller pg-konto MED i leveransen. Då brukar du ha ett antal dagar på dig... 15 eller 30 dagar vanligtvis...

• Februarii

Du har nog som sagt inte fått paketet än. Och med Ellos och HM får man fakturan i ett brev månaden efter, vet inte om det är lika med Halens.

Mamma till Ida 060225 och Jonathan 071019
Svar på tråden Halens faktura?