• Bollen75

Tunn vindtät overall till baby?

Någon som har tips på var man kan köpa en sådan? Helst utan foder, men i vindtätt tyg som skyddar när man måste ta upp ur vagnen. Alla overaller jag hittar är så varma och nu skiner ju solen! Storleken är 62.

• Svar på tråden Tunn vindtät overall till baby?
  • Bubbelbi

Jag köpte en på Babyplanet i storlek 62. Rosa och kanske inte världens vackraste men rätt okey pris. Finns en ursnygg på Polarn & Pyret men den kostar nästan 600 kr.

• EmmeLee

Köpt den på polarn o pyret, de är stora i strl så vi kommer nog kunna ha den ett bra tag. De hade på kappahl men de var slut, betydligt billigare nämligen.

• lillsnurpan

köpt en jättefin på Kappahl, vindtät och vattentät perfekt då tjejen snart börjar krypa.

• Mamba

jag har sett en blå variant på kappahl men där jag kikade i går var de slut..
    jag köpte till slut en jacka efterosm jag tror det blir för varmt med overall till min grabb!

• Bollen75

Puff! Polarn o pyret overallen fanns bara i 68 och det var slut på Kappahl - några fler tips?

• Veladis

Kolla second-hand...
    Vi har en jättefin sjuttiotals-vindoveral i rött och blått, som Vilyas pappa hade när han var liten. Suverän, och unisex, som kläderna var på den tiden...
    Billig var den också! Gratis!

• anne82

vindtäta overaller bör inte tvättas med sköljmedel,då blir dom garanterat förstörd.ett tips

Svar på tråden Tunn vindtät overall till baby?