Tunn vindtät overall till baby?
Någon som har tips på var man kan köpa en sådan? Helst utan foder, men i vindtätt tyg som skyddar när man måste ta upp ur vagnen. Alla overaller jag hittar är så varma och nu skiner ju solen! Storleken är 62.
Någon som har tips på var man kan köpa en sådan? Helst utan foder, men i vindtätt tyg som skyddar när man måste ta upp ur vagnen. Alla overaller jag hittar är så varma och nu skiner ju solen! Storleken är 62.
Jag köpte en på Babyplanet i storlek 62. Rosa och kanske inte världens vackraste men rätt okey pris. Finns en ursnygg på Polarn & Pyret men den kostar nästan 600 kr.
Köpt den på polarn o pyret, de är stora i strl så vi kommer nog kunna ha den ett bra tag. De hade på kappahl men de var slut, betydligt billigare nämligen.
köpt en jättefin på Kappahl, vindtät och vattentät perfekt då tjejen snart börjar krypa.
jag har sett en blå variant på kappahl men där jag kikade i går var de slut..
jag köpte till slut en jacka efterosm jag tror det blir för varmt med overall till min grabb!
Puff! Polarn o pyret overallen fanns bara i 68 och det var slut på Kappahl - några fler tips?
Kolla second-hand...
Vi har en jättefin sjuttiotals-vindoveral i rött och blått, som Vilyas pappa hade när han var liten. Suverän, och unisex, som kläderna var på den tiden...
Billig var den också! Gratis!
vindtäta overaller bör inte tvättas med sköljmedel,då blir dom garanterat förstörd.ett tips