• Teschty

Oj va stor han blev...

Den 18 december blev jag lycklig mamma för första gången
    Har sen tidigare en bonusson på 3 1/2 år, o herregud va stor han blev helt plötsligt. Han som alltid varit så liten och så små händer o fötter. Nu e han värsta stora kille ju Hans händer e ju stora nu om man jämnför med lilla Alvins... Jag kan inte fatta att han blev så stor o lång över en natt Konstig, nu e han inte lilla killen längre.

Alvin mammas hjärta
  • Svar på tråden Oj va stor han blev...
  • Vikingakvinnan

Grattis till bebben! Och storebror? Han känner sig säkert större själv

• Teschty
    Vikingakvinnan skrev 2008-01-04 12:29:08 följande:
    Grattis till bebben! Och storebror? Han känner sig säkert större själv
    O ja, stoltare storebror får man leta efter
    Alvin mammas hjärta
  • Neithotep

Grattis till bebis! Jag tyckte det kändes helt sjukt i början att byta blöja på min 2½ åring, han var ju hur stor som helst.. men nu har jag vant mig och han känns inte lika läskigt stor längre! =)

• Teschty
    MammaTillElias skrev 2008-01-04 12:32:08 följande:
    Grattis till bebis! Jag tyckte det kändes helt sjukt i början att byta blöja på min 2½ åring, han var ju hur stor som helst.. men nu har jag vant mig och han känns inte lika läskigt stor längre! =)
    Min bonus har fortfarande nattblöja, skojar du det känns konstigt o byta på honom nu när man e van vid den lilla pyttekroppen
    Alvin mammas hjärta
  • pilliss

Känner igen det.
    Har en på 6 mån, o en på 3 år.
    När man byter på den stora känns det konstigt.
    Speciellt när lilleman var nyfödd.
    Ännu större skillnad...

• MizzTez

Exakt det där hände när min syster fick barn! En vecka efter att de fått bejbis så kom vi och hälsade på, då stod ALLA och kollade på min dotter och alla sa samma sak "SHITT! va stor hon blivitt!"
    Då va hon 3,5 år. Nu är hon 5 år och ska bli storasyster, få se hur många meter hon växer nu då!

Grattis!!

Svar på tråden Oj va stor han blev...