Storlekar på Gant och Hilfiger?
Jag har helt glömt bort hur de är i storlekarna, är de stora eller normala? Vilken storlek tar jag till en 5 månader baby och en liten kille på 1 år och 2 månader? Båda är rätt stora friska killar.
Jag har helt glömt bort hur de är i storlekarna, är de stora eller normala? Vilken storlek tar jag till en 5 månader baby och en liten kille på 1 år och 2 månader? Båda är rätt stora friska killar.
Och Mexx glömde jag att nämna. Här ska handlas på klädrean!
Hehe samma märken som jag gillar och har MASSVIS av till lilla sonen.
Gant tycker jag är ngt stora i storlekarna. Han har 80 nu i övr. märken och alla hans Gant i stl 80 är för stora ännu så där funkar hans 74 bra.
Hilfiger är ngt stora de med men ej lika som Gant. Han har tex ett par byxor stl 6-9 mån (han fyller 1 nu i Januari o ligger över kurvan på längd) som han just vuxit ur (knappt.)
Mexx däremot är lite skumma det skiljer på olika plagg verkar det som! =/
Ok, då vet jag. Tack så mycket
Ska du ut och kriga på NK? Ta med vattenflaska för folk e galna där efter två timmar i kö! =O
jag kan säga om mexx, dom tycker jag e små i storlekarna om du har ett långt barn.
vår son är lång, sist jag köpte en tröja till han blev det 110/116 4-5 år enligt mexx men han e bara 3. storleken under skulle bli för liten...
Gant är stora i storleken och Hilfiger är ganska små.
Japp, jag ska ta ett djupt andetag och kriga på NK. Jag hade undvikit NK-rean helt och hållet om inte stora sonen såg ett par tröjor som han tyckte om. Blödig som jag är måste jag ju försöka skaffa dem då Har jag tur så blir det en snabb räd in för att plocka åt sig tröjorna och så ut igen. Om de finns kvar alltså...
Jag tycker att Hilfiger är korta i ärmarna och iaf flick kläderna är ganska snäva. Pojk är mer normala i stl.
Gant har jag massor av till mina stora killar och lite munkjackor och bodys till dottern. De är helt vanliga i stl. Men pikè tröjorna upplever jag rätt breda om man jämför med RL.