• levandecharader

Framkalla foton via nätet, vilka är bäst?

Vi tänkte framkalla lite digitalfoton över nätet, kan nån rekommendera något bra företag? Vi vill framkalla både vanlig storlek och några förstoringar, det får inte vara allt för dyrt men viktigast är ju självklart kvaliteten

• Svar på tråden Framkalla foton via nätet, vilka är bäst?
  • Heleniz

Fujicolor har fått bäst betyg av aftonbladet...
    Har inte fått korten än, men du kan ju gå in på sidan å kolla.

• levandecharader

Tack jag ska kolla in på sidorna Fler som har tips?

• Lalla3

Extra film är de enda jag har provat. De fungerar jätte bra.

• Oliwa

Jag använder extrafilm. Min morbror som är yrkesfotograf använder crimson (stavning?)

• HeddaBigBum

Jag använder www.korthuset.se och jag tycker de är super!
    Jag har framkallat vanliga bilder men även en kalender. De är dessutom herrans snabba med att leverera!

Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • gräddad längtan

"Snapfish"- lite dyrare än extrafilm, men så mycket, mycket bättre bildkvalité.
    De har haft erbjudande om att man får de första 20 första papperskopiorna gratis. Kanske finns än.

• Sicali

Slår också ett slag för dom. Beställde därifrån senast igår, 53 vanliga och två förstoringar och det gick på 100 kr med frakten inräknat. Väldigt billigt enligt mig.

krypsyl skrev 2008-01-04 20:14:50 följande:
    Jag använder alltid fujidirekt.se. Jättebra och snabbt! Man får ofta erbjudanden om billigare kort.
  • zezziz

Nu har fujifilm en kampanj, så man får 50 kort gratis och man betalar bara frakten på 29 kr. Det tycker jag är ruggigt billigt.

Vi har beställt från photobox men jag kan INTE rekommendera de när jag nu 3 veckor efter beställning inte fått korten men de har dragit pengarna från mitt konto.

Längtan efter dig är enorm....
  • levandecharader

Tack allihop jag ska kolla in på de olika föeslagen så får vi se vad det blir

• zezziz

Någon som vill ha 100 kr för 29 kr?

Längtan efter dig är enorm....
  • inze

Crimson brukar få väldigt bra betyg i de flesta tester och är förhållandevis billiga. Jag beställde 5 st A4-bilder och det gick på ca 100:-- inkl frakt.

http://www.crimson.se/

• Mamma Lamm
    inze skrev 2008-01-09 19:35:39 följande:
    Crimson brukar få väldigt bra betyg i de flesta tester och är förhållandevis billiga. Jag beställde 5 st A4-bilder och det gick på ca 100:-- inkl frakt.www.crimson.se/
    Superbra enligt mig också. Bäst i test i Digital Foto och snabba är de med!
Svar på tråden Framkalla foton via nätet, vilka är bäst?