• 3mily

Ung och gravid i Stockholm

Hej.!

Jag plusade igår :) vart jätte glad & ledsen men mest förvirrad.
    Men nu är jag bara glad och ska behålla barnet.
    Men det är osäkert om pappan alltså min nuvarande kille kommer att finnas för mig och barnet. Men det återstår att se i framtiden..

Finns det fler unga gravid som bor i sthlm eller som redan är mammor/pappor?

i så fall vill jag gärna ha kontakt med er för tips och råd och blivande vänskap.

kram emily

• Svar på tråden Ung och gravid i Stockholm
  • challe 1

hejsan. är 20 år och har bf 7 februari. bor inte i centrala sthlm men södre om sthlm iaf.

• challe 1

får man fråga varför du tror att pappan inte kommer vara med i bilden?

• MiklosOne

Jag är 18 o ska ha mitt första barn i maj-08 bor i uppsala för tillfället men flyttar tillbaka till solna i februari..
    Du får gärna höra av dig om du behöver prata eller vill ha tips, är inte speciellt erfaren men har gått 20 veckor så det är bara min erfarenhet som jag kan dela med mig av...
    Lycka till :)

• 3mily

Jo han sa att han tycker han är för ung och inte vill ha barn nu.. jag har bara en känsla av att han kanske tar avstånd.

challe 1 skrev 2008-01-04 20:29:50 följande:

får man fråga varför du tror att pappan inte kommer vara med i bilden?
  • 3mily

Okej va roligt.:)
    hur har det varit hittils då?

MiklosOne skrev 2008-01-04 21:24:37 följande:
    Jag är 18 o ska ha mitt första barn i maj-08 bor i uppsala för tillfället men flyttar tillbaka till solna i februari..Du får gärna höra av dig om du behöver prata eller vill ha tips, är inte speciellt erfaren men har gått 20 veckor så det är bara min erfarenhet som jag kan dela med mig av...Lycka till :)
  • 3mily

Okej va roligt.:)
    hur har det varit hittils då?

MiklosOne skrev 2008-01-04 21:24:37 följande:
    Jag är 18 o ska ha mitt första barn i maj-08 bor i uppsala för tillfället men flyttar tillbaka till solna i februari..Du får gärna höra av dig om du behöver prata eller vill ha tips, är inte speciellt erfaren men har gått 20 veckor så det är bara min erfarenhet som jag kan dela med mig av...Lycka till :)
  • Nikki S

Hallå! Jag är 17 år och fick min dotter i oktober, bor i södertälje.

• wholelottarosie

Jag är 18 (89a) och får min bebis i slutet av juli/början av augusti :) Hur går det för er alla?

• wholelottarosie

Bor i Enskede, för övrigt :)

• challe 1
    wholelottarosie skrev 2008-01-05 00:33:19 följande:
    Jag är 18 (89a) och får min bebis i slutet av juli/början av augusti :) Hur går det för er alla?
    för mig går det bra, lite svårt att vända sig om på nätterna bara, vaknar av att man har ont i höften vänder sig om och då knakar det till i hela ryggslutet/bäckenet jätte otrevligt, men det släpper faktiskt efter det där knaket. jag är min egen naprapat nu mera ;P
Svar på tråden Ung och gravid i Stockholm