• Anonym (????)

SEA-BAND mot illamående vid graviditet!!!

Halloj!
    Är gravid i v. 7
    Jag mår fruktansvärt illa, vet knappt vart jag ska ta vägen.
    Jag har fått tabletter av barnmorskan (Lergogan-comp) tror jag dom heter. Hur som helst så hjälper dom knappt.

Det här SEA-BAND har jag fått av en jobbar-kompis.
    Någon som vet om det funkar? skeptisk.......
    jag mår så himla illa, så jag knappt vet om jag orkar fullfölja min graviditet. SNÄLLA alla tips är välkomna! STÅR INTE UT......

• Svar på tråden SEA-BAND mot illamående vid graviditet!!!
  • bubbli

de funkade skitbra för mig iaf...prova själv och se om det funkar för dig,alla reagerar olika på dom vad jag har förstått..!

• lokisse

tyvär ingen aning hur det funkar men om det funkar sa vill jag oksa ha.
    urk.

• Anonym (????)

Glömde säga.... jag har haft det på mig nu i ca: 15 minuter och jag känner inget hittills!

• Eisa

SEA-band och akupunktur och sånt funkade INTE ALLS för mig, men däremot Lergigan Comp
    Så olika man är.

Prova allt du kan! Och du, det blir bättre och du kommer orka!

• MissOsbourne

Har också fått lergigan comp men det funkar inte på mig.Köpte seabands för 2veckor sen men de funkar inte ett dugg! Här hjälper ingenting!

• aktuelle

tog bort det värsta av illamåendet för mig, se till att följ bruksanvisningen och ha båda på dig.

Anonym (????) skrev 2008-01-04 21:14:16 följande:
    Glömde säga.... jag har haft det på mig nu i ca: 15 minuter och jag känner inget hittills!
    - du behöver inte resa långt om du reser med någon du älskar -
  • lokisse

jag hoppas att det gar över snart i alla fall känner mig grön om nosen 24 timmar om dygnet.
    var far man tag pasea band??

• Snooze

Skulle absolut inte överleva mina graviditeter utan sea band..... används vid behov....visst, till slut sov och duschade jag med dem också

• Snooze
    lokisse skrev 2008-01-04 21:16:35 följande:
    jag hoppas att det gar över snart i alla fall känner mig grön om nosen 24 timmar om dygnet.var far man tag pasea band??
    På apoteket. Det var det enda som hjälpte och då spydde jag upp till 20 gånger per dag och nu sista grav. gick jag även upp ett par tre gånger per natt också.....från v.5 till v. 20-23.....
Svar på tråden SEA-BAND mot illamående vid graviditet!!!