• Annika79

    Pulsvärmare, handledsvärmare, VAR KÖPA?

    Jag kan tyvärr inte varken sticka eller virka, men skulle gärna vilja få tag på pulsvärmare eller handledsvärmare. Vet ngn var man kan köpa sådana?

  • Svar på tråden Pulsvärmare, handledsvärmare, VAR KÖPA?
  • Ex ungue leonem
    Annika79 skrev 2008-01-04 21:58:41 följande:
    Jag kan tyvärr inte varken sticka eller virka, men skulle gärna vilja få tag på pulsvärmare eller handledsvärmare. Vet ngn var man kan köpa sådana?
    Har sett i en del affärer (där jag köper garn till de jag själv stickar/virkar) där kan man finna både finare och rejäla saker.Sedan hemslöjdsaffärer/hantverksaffärer.
    På klon känner man lejonet
  • Annika79

    Tack, vad snällt av er. Glömde skriva att jag redan tittat på Blocket o Tradera men hittade inte mina favoriter där.
    Ska dock fortsätta att leta där.
    Tack!

    (Min lilla släkt är lika obegåvade på stickning som jag...)

  • Ex ungue leonem
    Annika79 skrev 2008-01-05 18:26:20 följande:
    Tack, vad snällt av er. Glömde skriva att jag redan tittat på Blocket o Tradera men hittade inte mina favoriter där.Ska dock fortsätta att leta där.Tack!(Min lilla släkt är lika obegåvade på stickning som jag...)
    Jag kunde inte heller få ihop en enda maska.Men om du googlar på "sticka pulsvärmare"
    Elelr söker på www.garnstudio.se
    el www.jarbogarn.se.Så finns det många mönster gratis.I olika svåra varianter.
    På klon känner man lejonet
  • vänat

    Någon av dina vänner då som kan sticka???

    kola på koll och eriro med annrs sätt ut en annos på att du önaksr få köpa stickade eller viktade pulsvärmare.

  • Annika79

    Har kontakt med en dam som kan sticka åt mig nu.
    Tack för tipsen!

Svar på tråden Pulsvärmare, handledsvärmare, VAR KÖPA?