• Martina R

Ni som jobbar/ har jobbat på IKEA!

Hur tycker ni att det är att jobba där? Trivs/trivdes ni?
    Hur är arbetstiderna tex?

Funderar på att söka jobb där så småningom.

• Svar på tråden Ni som jobbar/ har jobbat på IKEA!
  • OMWF

Jag har hört att det är asdåligt. Så har dom fula kläder också.

• homemade

Har en vän som jobbar där och stortrivs

• Badabing00

Jag jobbade där och stod ut ett halvår. Beror kanske på vilken avdelning man hamnar på, men jag fick jobba själv nästan hela tiden, och det sög verkligen.

• rebeqah

hur söker man till Ikea, är det svårt att få jobb?

• middiz

jag jobbar på ikea lagret när jag inte e mammaledig.. jag sökte genom kusinens kille, trivs väl ganska bra.. fast hade inte lönen varit som den e hade jag nog inte trivts

Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • middiz

ja det e det, man tjänar mer ju fler avdelningar man kan och sköter man jobbet bra får man ytterligare mer!

Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • Piipen

har jobbat i IKEA restaurangen =) Trivdes bra men det var mest för att det är oftast roliga människor som jobbar där. Sen är ju restaurang överlag ett jobb man gillar från dag till dag. man blir lätt utsliten. Men nu när jag sitter på rumpan som kontorsråtta kan jag verkligen sakna springet från IKEA ibland

• Martina R

Tack alla!

Jag är gravid just nu och tänkte vänta tills efter min mammaledighet innan jag börjar söka jobb där. Var nyfiken på om det var en bra arbetsplats.

• ZeZZa

Jag jobbar också på ikea och tycker att det är helt okej.. Har jobbat där i 6 år snart. Lönen är bra o eftersom man får dubbelt betalt på helgerna så känns det ite som om man behöver jobba ihjäl sig för att få ut en hyffsad lön.. Dock kan jag inte äga så mycket posetivt om arbetstiderna då jag ofta jobbar från ca 10-11 till 20.30. När man har en liten hemma så känns det sådär kul.. Men allt kan ju inte klaffa.. Lycka till!

♥León 060103♥Bebis i magen Bf 0806♥
Svar på tråden Ni som jobbar/ har jobbat på IKEA!