Kan man ta aloe vera i underlivet?
Jag har lite klåda och tror det är svamp. Vet att man kan dricka aloe vera mot detta, men jag har bara en aloe gel hemma. Är det ok att smörja in underlivet med det?
Jag har lite klåda och tror det är svamp. Vet att man kan dricka aloe vera mot detta, men jag har bara en aloe gel hemma. Är det ok att smörja in underlivet med det?
Nej! Ta olivolja eller lite filmjölk.
testa vetja!
Anonym skrev 2008-01-05 13:02:53 följande:
Jaaa det kan du absolut! Har jag gjort flera gånger, det kommer sida. Men blir kanon, svampen försviner
Ja det tycker jag funkar!! Bra.
oooo det svider med gelen! Det är inte farligt men det kommer svida en del så jag skulle nog avråda till det!! ta olivolja det funkade på mig när jag hadde svamp innan jag han ta mig till apoteket!!
Ok provar kanske med yougurt då. Trodde inte aloe veran skulle svida :-O
funkar med salva mot fotsvamp som finns på apoteket. eller varför inte köpa en salva för klåda i underlivet???
jo gelen svider massor synd att du inte hadde aloevera propolis krämen för den kan man ha i underlivet utan problem!
varför inte köpa en salva mot underlivssvamp från början när det finns att köpa!?
För mig har det ej svidigt!!
Det är mest för att jag är lat Bor en bit ifrån stan och orkar inte ta mig dit bara för en kräm om aloe vera eller yougort ändå skulle fungera
lufta....
nej men det har det för mig!! Och har man svamp så är slemhinnorna irriterade redan och då svider det.Men det kan ju som sagt vara olika från person till person!!
Anonym (Veronika) skrev 2008-01-05 13:13:14 följande: