• Upptagen

SodaStream, blir det gott vatten/läsk?

Ja, som sagt, är det värt att köpa en SodaStream, och blir resultatet bra?

Jag minns när jag var liten att jag fick läsk från en SodaStream och det smakade INTE bra... men det känns som om de har utvecklats lite sen dess kanske.

• Svar på tråden SodaStream, blir det gott vatten/läsk?
  • aktuelle

jag tycker det blir bra, men det beror ju också på kvalitén på vattnet man har i kranen :)

- du behöver inte resa långt om du reser med någon du älskar -
  • Kazeer

När man bubblar vatten tycker jag att det blir godare än köpt mineralvatten (naturell), som jag ofta finner smaka för salt. Att däremot göra läsk med köpta essenser, det tycker jag inte smakar lika bra som "köpeläsk".

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • AnLeNo

Vattnet är utsökt, men läsken är väl sisådär tycker jag. Nån röd vi hade var god. Men annars är det mest för vattnet som jag har den.

• Upptagen

det är i huvudsak för vattnet som vi funderar på en, men samtidigt kan det ju vara lite "kul" att prova läsken någon gång ibland.

• Guldrosen

Nu dricker jag mest kolysrat vatten och det blir jättegott i SodaStreamen. Barnen är nöjda med läsken som man kan göra i den.

• xenaa

Vi är riktig vattendrickare så jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan min soda stream. jaa de blir så gott så!!!
    Helt värt pengarna.

men ska man tillsätta läsk smak så smakar de illa usch!

bara vatten blir de mums!

♥Leo 07-06-22♥
  • flex

Jag har en.. har alltid varit dålig på att dricka vatten.. dricker betydligt mer nu! slipper bära hem en tunga flaskor med vatten el läsk.. gillar den som F...

Desutom har den fått bra resentioner i rån o rön..

• mrsbygg

tycker det blir skit gott!!

men man kan juh ha i vanlig saft oxå, vi hade i apelsin saft smaka som vilken billig fanta som hellst gott gott!!

• Upptagen

Vilka modeller har ni? Är den billigaste lika bra som de dyrare varianterna?

• sommar2001

Förmodligen 2007 års bästa inköp. =)

Gällande modellerna så är det samma funktion, bara design och storlek som skilger de åt.

Har köpt en till, den nyaste som heter PURE, så fin i köket!

Svar på tråden SodaStream, blir det gott vatten/läsk?