• Anonym

Var kan man köpa graviditetstest idag, lördag eftermiddag/kväll?

Var kan man köpa graviditetstest idag, lördag eftermiddag/kväll?

(Bor utanför Göteborg, men tipsa om allt ni vet)
  • Svar på tråden Var kan man köpa graviditetstest idag, lördag eftermiddag/kväll?
  • CherryGirl
    Anonym skrev 2008-01-05 15:35:10 följande:
    Var kan man köpa graviditetstest idag, lördag eftermiddag/kväll? (Bor utanför Göteborg, men tipsa om allt ni vet)
    Viss vanliga livsmedelsbutiker har väl det, och pressbyrån.. säker 7Eleven med..
  • Buttelina
    Anonym skrev 2008-01-05 15:35:10 följande:
    Var kan man köpa graviditetstest idag, lördag eftermiddag/kväll? (Bor utanför Göteborg, men tipsa om allt ni vet)
    pressbyrån coop..
  • fruis

Det är väl närmaste jourapotek som gäller antar jag. Vet att de sålde graviditetstest på Pressbyrån när jag var liten men jag har inte sett det på många år så förmodligen gör de inte det längre.

• msuse

ngt apotek som har öppet på helgen. kolla på apoteket.se, är väl förresten bara där som det finns grav-tester?

• Anonym
    CherryGirl skrev 2008-01-05 15:35:58 följande:
    Viss vanliga livsmedelsbutiker har väl det, och pressbyrån.. säker 7Eleven med..
    Bakom kassan?
  • Ledilnaan

Om du kan ta dig till Allum så har de ett apotek som har öppet till 18 idag. Även Femman har ett apotek som har öppet längre.
    Kan nog även finnas att köpa på vissa bensinstationer.

• fruis

Där ser man, Pressbyrån säljer fortfarande.

• aktuelle

RFSUs graviditetstest finns ofta att köpa på snabbköp, pressbyrån och ovan nämnda ställen.

- du behöver inte resa långt om du reser med någon du älskar -
  • Linda1976

Apoteket i Nordstan har öppet till 22.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Anonym

Dum fråga kanske, men varför kan du inte vänta till måndag?

• fruis
    Anonym skrev 2008-01-05 15:58:57 följande:
    Dum fråga kanske, men varför kan du inte vänta till måndag?
    Äsch, det är ju spännande. Inte orkar man vänta i två hela dagar
Svar på tråden Var kan man köpa graviditetstest idag, lördag eftermiddag/kväll?