• Anonym

Har inga känslor kvar för honom och är gravid vad ska man göra ? Jag har PANIK

Alla känslor e döda ..
    Vill inte kramas pussas ha sex .. retar upp mig på precis allt med honom .
    Kommer jag känna såhär sen med efter bebisen e född?
    Jag känner mig hemsk.

• Svar på tråden Har inga känslor kvar för honom och är gravid vad ska man göra ? Jag har PANIK
  • Myran 08

Kan det inte vara dina hormoner som spökar? Hur långt gången är du? Kroppen spelar så mycket spratt med en när man är gravid.

• Anonym
    Myran 08 skrev 2008-01-05 18:25:36 följande:
    Kan det inte vara dina hormoner som spökar? Hur långt gången är du? Kroppen spelar så mycket spratt med en när man är gravid.
    Jag är i vecka 21
    Kanske det .. men allt känns så jäkla jobbigt .
    Vet inte vad jag ska göra.. o jag vill inte göra något "dumt" om det nu e pga hormonerna.
  • Kittymom

Kände du så innan? För många blir ganska avtända å lesss på sina killar när dom är gravida..för en del bara i början och för en del hela grav. Jag ville inte att min kille skulle peta på mig fram till ca v.14..

• Anonym
    Kittymom skrev 2008-01-05 18:34:40 följande:
    Kände du så innan? För många blir ganska avtända å lesss på sina killar när dom är gravida..för en del bara i början och för en del hela grav. Jag ville inte att min kille skulle peta på mig fram till ca v.14..
    Nä kände inte så innan .
    Men nu känns d som att jag orkar inte med honom.
    Lust o bara kasta ut han helt sjukt kanske .. vad vet jag men så känner jag
  • Myran 08

Vissa blir helt "anti" (hittade inget bättre ord) mot sin partner under graviditeten men beror på hormonomställningen. Kan du inte försöka fråga din barnmorska om du kan få prata med någon så att du kan få reda på det. Vore jätte dumt om du gjorde något "dumt" som du skriver. För då kanske den du pratar med kan hjälpa dig att sätta ord på det åt din sambo/pojkvän/man.

Jag var i en sån period när karln min var pest och pina, men jag visste inners inne att jag älskar den tokiga filuren ändå. Idag är jag i v. 31 och jag är så glad över att jag har honom.

• Anonym
    Myran 08 skrev 2008-01-05 18:36:53 följande:
    Vissa blir helt "anti" (hittade inget bättre ord) mot sin partner under graviditeten men beror på hormonomställningen. Kan du inte försöka fråga din barnmorska om du kan få prata med någon så att du kan få reda på det. Vore jätte dumt om du gjorde något "dumt" som du skriver. För då kanske den du pratar med kan hjälpa dig att sätta ord på det åt din sambo/pojkvän/man. Jag var i en sån period när karln min var pest och pina, men jag visste inners inne att jag älskar den tokiga filuren ändå. Idag är jag i v. 31 och jag är så glad över att jag har honom.
    Ja något måste jag göra såhär går inte .
  • Kittymom

Jag är i v.18 och det händer ganska ofta att ja känner som du.. Men du har en massa hormoner i kroppen som gör att man blir helt knäpp I bland blir ja trött på mig själv för ja kan vara så hormonig...

• PlasticAngel

hej TS!
    kan bara säga att jag kände precis likadant under min graviditet..
    nu är vår bebbe 8 veckor o jag börjar sakta få tillbaka mina gamla känslor för gubben min!
    har fortfarande lite svårt med närhet.. det e jag o min bebis i vår lilla bubbla.. men vänner till mej har upplevt samma saker under graviditeten så gör inget förhastat..men om ni ha en trygg relation där ni kan prata med varann så kan det ju hjälpa att prata med honom...så man slipper springa omkring med dåligt samvete över sina tankar.. men då givetvis säga det så han förstår att det inte är fel på honom utan att det är hormonspel..
    hoppas det löser dig!! men ha lite is i magen..

• Myran 08

För allt i världen gör inget "dumt" som du förklarar att du inte vill göra. Bättre att du får prata med någon som kanske kan hjälpa dig. Jag vågar nästan säga att det är hormoner som gör att du känner som du gör. Man blir knäpp som gravid jag har blivit det. Jag har gråtit till Magnus Ugglas vild och skild, fråga mig inte varför för det kan jag inte svara på.

• Anonym

Ok.. får prata lite med honom.
    Men jag tycker han ahr svårt att förstå när jag säger att hornomerna gör mig konstig.
    Han verkar tro att jag ska vara precis som vanligt .
    Det gör det hela mer jobbigt tycker jag

Svar på tråden Har inga känslor kvar för honom och är gravid vad ska man göra ? Jag har PANIK