• Saniis

Billig trapp/ stepmaskin?

Någon här som vet något ställe, på nätet eller vanliga affärer, där man kan köpa en trappmaskin under 500 kr? Med trappmaskin menar jag en sån där maskin med bara två trampor som man står/ går på. Själv har jag bara hittat för 600-800 kr och jag vill ha en billigare.

• Svar på tråden Billig trapp/ stepmaskin?
  • Arga Klara

Coop Forum har en för 499:- den här veckan! Jag vet inte om det gäller alla Coop forum eller om det är lokala avvikelser, men kan vara värt att kolla i alla fall. Jag tänkte köpa en sån!

• Saniis

Oj, det lät ju väldigt bra. Har aldrig sett att mataffärer har träningsmaskiner. Hoppas att min stad, Kristianstad, har ett Coop Forum!

• Saniis

Har kollat på nätet nu och det är bara vissa butiker som har de där erbjudanden. Dessutom finns det bara vanliga konsum här

• Emeliela

NU vet jag ingen för under 500lappen men jag har en själv på 700 kr som är superbra Rekomenderar en stepmaskin varmt

• Peak

jag köpte också min på coop, runt 500 eller mindre kommer inte ihåg...men det hjälper ju inte dig då Finns det inga på blocket?

• såpbubbla

Stepmaskin funkar inte alls för mig... Lite tråkigt.. Men iaf, jag köpte min på Jula för 600:- och hade jag haft kvittot kvar skulle jag lämnat tillbaka den för den gnisslar som bara den. Går inte att kolla på tv samtdigt iaf. :p

• studentbruttan29

Jula har nuu för 200 kr, sån där steppmaskin som "rör sig åt sidorna" också..så man kommer åt musklerna på insidan av låren också

• Saniis

Tack för tipsen. Har fortfarande inte hittat någon med bra pris. Alla ligger runt 700 kr. Jula har jag aldrig hört talas om, vad är det för typ av affär?

Svar på tråden Billig trapp/ stepmaskin?