• maruttan

Vilket namn passar med Filip?

Har en son på 2 år och är nu gravid igen, hade jättesvårt med namn sist så därför vill jag ha lite alternativ att fundera på den här gången!
    Så ös på med förslag på namn, både tjej och killnamn då eftersom jag inte har en aning om vad det blir !!

Filip 051113
  • Svar på tråden Vilket namn passar med Filip?
  • UnderbaraSöner

Filip o alvin heter mina söner..tycker inte att man ska bry sej hur d passar, man vänjer sej fort oavsett..d viktigaste e ju att d passar den lilla..

• flickmamman

jag håller med föregående...har inte haft en tanke på att barnens mans ska passa ihop, det är svårt nog ändå. tänk på namn som du tycker om, och sen passar de ihop ändå ska du se....

• maruttan
    UnderbaraSöner skrev 2008-01-05 21:48:11 följande:
    Filip o alvin heter mina söner..tycker inte att man ska bry sej hur d passar, man vänjer sej fort oavsett..d viktigaste e ju att d passar den lilla..
    Alltså jag tycker att syskon namn ska "låta" bra när man säger dem ihop och jag vill INTE ha namn som börjar på samma bokstav typ Filip och Fabian....brrrr........
    Filip 051113
  • maruttan

Ja men det är ju just det...Jag har inga favoritnamn!! Det är därför jag vill ha namnförslag!!

flickmamman skrev 2008-01-05 21:51:40 följande:
    jag håller med föregående...har inte haft en tanke på att barnens mans ska passa ihop, det är svårt nog ändå. tänk på namn som du tycker om, och sen passar de ihop ändå ska du se....
    Filip 051113
  • karinagumman

filip och sara??
    filip och hanna?
    filip och marcus??

bim 10/1 (äl 27/12) försök nr... ja startade i maj 07
  • maruttan
    karinagumman skrev 2008-01-06 01:05:59 följande:
    filip och sara?? filip och hanna? filip och marcus??
    Mmmm tack! Inget som föll mig på läppen direkt...vill gärna ha något lite ovanligare namn men inte jätteovanligt!
    Filip 051113
  • Pethra

Filip och Josefina
    Filip och Lovisa
    Filip och Jonathan
    Filip och William

• spöke

Filip & Annie
    Filip & Ella
    Filip & Tuva
    Filip & Alice
    Filip & Siri

Filip & Edvin
    Filip & Simon
    Filip & Joel
    Filip & Gabriel
    Filip & Hannes

• AE77

Min förstfödda heter Filip När lillasyster kom så blev det Nellie. Tredje barnet blev också en flicka och fick heta Julia, annars hade jag Julius och Wilmer som förslag på pojknamn på den sista.

• KamJo

Filip och Alicia, om jag får en pojke ska han heta Filip

• Anniz3

Jag tycker Elin och Filip, eller Jesper och Filip

• FinaTina

Elliot
    Melvin
    Wilhelm
    Samuel
    Isak
    Oscar
    Johannes
    Vincent
    Simon
    Hugo

Molly
    Alva
    Miranda
    Inez
    Emilia
    Linnea
    Stella
    Bianca
    Matilda
    Thea

Svar på tråden Vilket namn passar med Filip?