• Christina W

Fylla i gammal tatuering?

Jag gjorde en tatuering för drygt 10 år sedan, som inte ens från början blev som jag hade önskat. Jag hade med en bild på en kändis tatuering, och sa att jag ville ha en exakt likadan, men ändå blev färgerna helt andra än de jag bett om.
    Nu är tatueringen bara jätteful och grumlig, och man ser knappt vad det är längre.
    Går det att fylla i nya färger så att det blir fint??

Isf önskar jag tips på en riktigt bra tatuerare i Stockholm! Jag vill absolut inte gå tillbaka till den som gjorde tatueringen.

Varje sommar önskar jag den ogjord, då den sitter nere på benet och syns så väl.
    Jag skulle så gärna vilja ha den så som jag först hade önskat.

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Fylla i gammal tatuering?
  • kim mi

Lilla Gatan i Solna rekomenderar jag absolut. Riktigt säkra killar.

Tobias 980422 Cid 071116
  • meic

Visst kan man det! Det är inga problem...

i sthlm rekommenderar jag east street

• Christina W

Tyvärr har jag ingen bild..

Lilla Gatan i Solna, va bra.. Jag bor precis i närheten. Visste inte om dom var bra bara.

East Street har jag hört att dom ska vara duktiga, men dyra.
    Iofs spelar det ingen roll vad det kostar, bara det blir fint.

Tack så mycket för era svar!!

• kim mi
    Christina W skrev 2008-01-06 10:31:38 följande:
    Tyvärr har jag ingen bild..Lilla Gatan i Solna, va bra.. Jag bor precis i närheten. Visste inte om dom var bra bara.East Street har jag hört att dom ska vara duktiga, men dyra.Iofs spelar det ingen roll vad det kostar, bara det blir fint.Tack så mycket för era svar!!
    jag har gjort några tatueringar på bla. lilla gatan  och vet många andra som också tycker att dom är riktigt bra. men bor du nära så är det ju bara att gå ner och prata med dom och be dom kolla på tatueringen
    Tobias 980422 Cid 071116
  • Eruraina

jag gjorde min på east street har jag för mig dom heter när jag bodde i sthlm.... :) Ligger på södermalm.... :)

• babyblue68

javisst kan man det... gjorde tass-avtryck på vaden förra året... blev väldigt missnöjd, för jag ser ljusa prickar i den..så jag vill hitta en ny tatuerare som fyller i..men i och för sig får det bli sen då jag fått mitt barn... är lite gravid just nu Men är du missnöjd så ska du helt klart fylla i den... man ska inte gå runt och känna ånger över en tatuering .. för man ska ju ändå leva med den resten av livet..lycka till

• Christina W

Tack snälla ni för alla svar.
    Jag ska gå till Lilla Gatan och prata med dom, så att dom får titta på tatueringen.
    Var inne på deras hemsida och tittade på bilder av tatueringar dom gjort.

Är bara lite orolig att en tatuerare ska tycka det är ett tråkigt jobb att bara fylla i en gammal tatuering, så att dom därför inte gör sitt bästa.. Har hört sådana historier.
    Men man kan ju gå dit och höra med dom.

Inte en till sommar med denna grumliga blaffa på benet!!!

TACK!!

• meic
    Christina W skrev 2008-01-06 13:24:47 följande:
    Tack snälla ni för alla svar.Jag ska gå till Lilla Gatan och prata med dom, så att dom får titta på tatueringen.Var inne på deras hemsida och tittade på bilder av tatueringar dom gjort.Är bara lite orolig att en tatuerare ska tycka det är ett tråkigt jobb att bara fylla i en gammal tatuering, så att dom därför inte gör sitt bästa.. Har hört sådana historier.Men man kan ju gå dit och höra med dom.Inte en till sommar med denna grumliga blaffa på benet!!!TACK!!
    Åh nej inte alls! Det är typ bland det roligaste jag gör! Att nån är missnöjd och "skäms" för den och inte vet vad man kan göra för att rätta till det... och så kan man ju göra så otroligt mycket med dem! Det är så härligt att se kunden bli så glad sen!

Det kommer bli toppen!
  • Skogsflickan

Hej,hej! Jag gjorde min för snart 8år sen hos doc forrest i aspudden och färgen sitter i fortf..men dags att fylla i snart tycker jag=) Jag tyckte han som tatuerade mig va duktig och jättetrevlig..

Lycka till

Svar på tråden Fylla i gammal tatuering?