Eftervärkar när ni ammar, hur länge?
Hur länge efter förlossningen så hade ni eftervärkar när ni ammade. Vet ju att det ska vara så i och med att livmodern drar ihop sig...men det hade ju vart skönt att slippa de varje gång man ska amma.
Hur länge efter förlossningen så hade ni eftervärkar när ni ammade. Vet ju att det ska vara så i och med att livmodern drar ihop sig...men det hade ju vart skönt att slippa de varje gång man ska amma.
jag hade de drygt 1 v ungefär...
Knappt 1 vecka! D räckte gott! För fy va hemskt d va!
Jag hade eftervärkar som var väldigt kraftiga första veckan, sen har de avtagit och nu efter 3 veckor känner jag inga alls. Men de va riktigt jobbiga ibörjan, var tvungen att få smärtstillande mot det när jag låg på BB.
För mig kände jag av det i ca 2 veckor, från och till. På BB sa de att det är värre för varje barn man får. Jag fick mitt tredje för 3 månader sedan. Fick rådet att ta ibumetin var 6.e timme.
jag hade inga eftervärkningar när ja amande
Fruktansvärt de första dagarna men det avtog så sakteliga. Men ca 2 v totalt. Tog alvedon som väl funkade sådär.
Kände bara av lite på BB men sen inget mer.
Med 4:n så var första veckan riktigt jobbigt för att sen under vecka 2 avta och helt försvinna.
med 2an hade jag i 3 veckor. med 3an i 1 vecka.
med ettan inga alls. men det är inte så vanligt har jag hört.
jag kände i 2-3 veckor... men inte varje gång och ibland gjorde det mer ont i bland mindre.
Med Elliot hade jag grymma eftervärkar på BB, men jag minns inte att jag hade några alls när jag väl kom hem, så kanske fyra dagar kanske?
Några dagar bara.
Knappt en vecka.
Jag kände av eftervärkar 1-2 dygn efter förlossningen.
Med 1:a ingan alls, med 2:a drygt 1dygn. Så jag klarade mig nog ganska bra tror jag...