• Dioraa

Stämmer kinesiska kalendern?

Hur bra har den kinesiska kalendern för uträkning av kön på bebisen stämt för er?

• Svar på tråden Stämmer kinesiska kalendern?
  • Nyfiken gul

inte alls trots att det finns 5 barn i familjen....

väntar nu nr 6 och den säger att det ska bli en flicka.. ska bli intressant o se om den stämmer..

• Wildis81

på mina 2 barn har det stämt och även på mina systrar

• Reyngirl

Den stämde på mej!
    Stod att vi skulle få en flicka och uta kom en perfekt lite flicka
    Men det är nog mer slumpen än nått, tror jag iallfall...

• potatis

Här har det stämt båda gångerna... förts stod det en flicka o det blev det, nu en pojke o enligt UL så ska det bli en lillebror denna gången så...

(men tror det e slumpen bara )

• maja 123

Stämmde inte fösta gången, stod tjej fick en son.
    Den här gången står det tjej och alla tester visar det, men jag vet inte.

• Cecilia78

på oss stämde det..en tjej!

• Älsko

Har hela tiden känt att det är en pojke jag väntar och jag är nästan 100% säker på det och testet visar en pojke.. så vi får se vad som kommer ut :) Jätte nyfiken på om det stämmer

• mrs christin

stämde inte. Stod son, men blev en underbar liten flicka
    Denna gången står det att det ska bli en flicka, men vi får väl se vad som kommer ut...

• Dioraa

Okej, alltså lite 50/50... hehe...  ja, det är ju antingen flicka eller pojk liksom... Räcka ut tungan

finns det fler¨kalendrar än bara den kinesiska?

• Camilla85

Stämde inte på mig! Sa kille, fick en liten tjej! Flört

***Amber 071120***
  • Emmec

Stämde på mig. Denna gång säger den pojke, ska på köns-ul idag, så vi får väl se om den har 100% rätt eller 50% rätt på mig. :)

***Mamma till Ina 060331 & nr2 BF 080421***
  • Emmec

Stämde inte denna gång, vi väntar en till tjej! :) Så den har bara haft rätt 50% på mig. Inget att lita på alltså. :)

***Mamma till Ina 060331 & nr2 BF 080421***
  • maj 08

enligt den ska jag få  entjej (vilket jag sjlv oxå trodde) me enigt UL blir det en pojke. vi får se i maj Skrattande

• Dioraa

hehehe... mest bluff alltså.. ska bli spännande när man själv är gravido se vad kalendern säger. Om jag skulle bli det vid denna ÄL står det pojke... o nästa månad flicka...
    men tänker man efter lite så kan ju ingen kalender räkna ut det..beror ju på vilken spermie som hinner först

• blivande mamma 24

den sa pojke o enligt 2 ul så e det en pojke , men vi får se o 4 v men ja tror att den stämmer  på mig

gravid v 36
  • LinduzZ

stämde första graviditeten på mig stog flicka fick flicka
    stämde inte denna graviditet stog pojke rutin-ul visar en flicka

Svar på tråden Stämmer kinesiska kalendern?