• Anonym

PRIS på bröstförstoring

Ni som gjort bröstförstoring dom senaste åren,
    vad har ni fått betala?
    Skriv också vart ni gjort och vilken typ av inlägg.

• Svar på tråden PRIS på bröstförstoring
  • Anonym (a)

mammas kostade 40000 i falköping

• JCFN

min väninna gjorde sina i gbg..vet inte vad det kosta kontant men hon betalar 600kr i månaden i 3år

• Chanteuse

Mina kostade 40.000 (gele) på Sabbatsbergssjukhus i Stockholm

• MariaK80

Hur fick hon det på avbetalning?
    Jag är jättesugen på att göra det men har inte råd att punga ut med 40000kr bara sådär...
    Kan man få lån om man studerar med extrajobb? Någon som vet?

JCFN skrev 2008-01-06 15:15:36 följande:
    min väninna gjorde sina i gbg..vet inte vad det kosta kontant men hon betalar 600kr i månaden i 3år
  • Anonym

JCFN
    Låter otroligt billigt?
    Blir ju bara 20000 nånting... kan de verkligen stämma?

Chanteuse
    Gele är det gelehallon då?
    Är inte så insatt

Fler tips tack!!

• Anonym (blomman)

någon som vet vad ett lyft av brösten kostar, alltså utan att lägga in nåt?

• Anonym

mina kostade 42000kr

men ta för jössenamn inte det på avbetalning skit höga räntor

• Chanteuse

Ja det är "gelehallon". Jag kollade upp priset på bröstlyft samtidigt. Gör man ett separat ingrepp kostade det typ lika mycket som att lägga in implantat men gjorde man det samtidigt så skulle det "bara" kosta 10.000.

• Anonym

Har en annan fråga och hoppas att jag får låna denna tråd lite? Jag börjar känna mig jättegammal och undrar om det är "löjligt" att göra bröstförstoring när man är 37 år??

Känner att jag vill förändra och förbättra mitt utseende då jag börjar känna mig gammal och ful som sagt.

Vad tycker ni?

• jagsjälv

jag ska betala 39000:- för geléhallon

• jagsjälv
    Anonym skrev 2008-01-06 19:01:59 följande:
    Har en annan fråga och hoppas att jag får låna denna tråd lite? Jag börjar känna mig jättegammal och undrar om det är "löjligt" att göra bröstförstoring när man är 37 år??Känner att jag vill förändra och förbättra mitt utseende då jag börjar känna mig gammal och ful som sagt.Vad tycker ni?
    Det e du verkligen inte ,det e ju då man ska göra det
    jag tycker därimot att det e lite onödligt om man e 16-17 år!!
  • Anonym (1)

Jag gjorde både lyftt och förstoring med gléhallonimplantat. kostade 38 000 i linköping.

Betalade kontant.

Anonym- det tycker jag absolut inte. Bara du mår bra.

• Carmen80

Det är väl inte fel oavsett ålder.Jag kan tänka med efter jag fött mitt barn att rätta til dem lite, hört att de kan bli lite oformbara efter ammning.

• Anonym (1)

inta av ammning, men av graviditeten.
    Det är den som gör att bröstvävnaden töjs ut, när man slutar amma får som ju tillbaka sin vanliga form och då ser dom inte så roliga ut jämt
    Jag har fött och ammat 3 barn.

• Mams RA 80

Hej hej! jag har gjort inre lyft och förstoring med gelehallon på kirurgcentrum i stockholm. Priset blev 42000 och jag tog ett medlemslån. Visst får man betala räntor men sen beror det ju lite på hur man lägger upp betalningen också jag tycker det va värt de

Svar på tråden PRIS på bröstförstoring