Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Raven Waves

Dendrofili...?

Jag fattar faktiskt inte det här med dendrofili riktigt...
    Tycker det är coolt att det finns, med...jag förstår liksom inte riktigt hur man utövar det...Hur har man sex med ett träd?!
    Och vad är det man tänder på? Är det rent estetiskt att man faktiskt tycker att trädet är sexigt, eller tillskriver man trädet en personlighet som man attraheras av? Eller Är det bara känslan av materialer trä som man tänder på...?

Och vad kallar man en dendrofil som tänder på julgranen...? Blir det nån sorts transexuell pedofilistisk necro-dendrofili då? (Med tanke på att granen är klädd i glitter och sånt, är ett ungt träd som dessutom blivit avhugget och dödat...hm...)

Nån som kan förklara, eller har några åsikter om dendrofili?
    Har googlat på det, men det finns väldigt fattigt med info tycker jag...!

• Svar på tråden Dendrofili...?
  • Anonym

Fast det måste ju vara väldigt oskönt med en massa bark å myror o kåda i det heligaste...

• Raven Waves
    Anonym skrev 2008-01-06 15:31:13 följande:
    Fast det måste ju vara väldigt oskönt med en massa bark å myror o kåda i det heligaste...
    ja, man kan ju tycka det...läste nånstans att kvinnliga dendrofiler ibland bryter av en gren och onanerar med...för det lär ju inte vara ohygieniskt eller så...
  • Viran

Haha ja det finns ju många roliga grejer folk tänder på. Komm i håg nått program som Filip och Fredrik gjorde. Sveriges skönaste människor eller nått. Där fanns det en kvinna som va gift med berlinmuren och typ tände på murar och staket.. jag höll å¨att garva ihjäl mig!!

• LillaÄrtan
    Viran skrev 2008-01-06 15:50:32 följande:
    Haha ja det finns ju många roliga grejer folk tänder på. Komm i håg nått program som Filip och Fredrik gjorde. Sveriges skönaste människor eller nått. Där fanns det en kvinna som va gift med berlinmuren och typ tände på murar och staket.. jag höll å¨att garva ihjäl mig!!
    *Skrattar*
    Det såg jag också... Hahahhaha!
    -Sofie, mamma till två Underbara töser, Julie 051215 & Klara 071022-
  • Raven Waves
    Viran skrev 2008-01-06 15:50:32 följande:
    Hm...hur fick hon berlinmuren att säga "ja"...?
  • Jan H

Dendrofili, det hade jag aldrig hört talas om. Undrar hur man kommer på att man vill komma nära ett träd. Börjar man som trädkramare... Det är väl ok syssla så länge man inte skadar barken...

• Raven Waves

Jan H skrev 2008-01-06 16:13:09 följande:

Dendrofili, det hade jag aldrig hört talas om. Undrar hur man kommer på att man vill komma nära ett träd. Börjar man som trädkramare... Det är väl ok syssla så länge man inte skadar barken...
    Ja, en väääldigt extrem form av trädkramning skulle jag vilj apåstå...hehe! Jag såg en kontaktannons en gång, från ett par som sökte andra dendrofiler för att " gå ut och våldta ungbjörkar tillsammans"... ehm...hur våldtar man ett TRÄD?! Kan man "våldta" något som inte ens har fortplantningsorgan...? hum...
  • Jan H

Jag känner mig liiite snuskig just nu, skulle väldigt gärna se när björken faller....

Och varför just en björk föresten, en tät o fin gran skulle väl stimulera de flesta känslorna....

• Raven Waves

Jan H skrev 2008-01-06 16:24:59 följande:

Jag känner mig liiite snuskig just nu, skulle väldigt gärna se när björken faller....Och varför just en björk föresten, en tät o fin gran skulle väl stimulera de flesta känslorna....
    Hm...jag tror jag skulle föredra en trevligt medelålders ek faktiskt...mmm...med små sexiga kottar på!
  • Jan H

Ja vi har ju som sagt olika böjelser alla, lycka till med din ek. Skulle kanske komma över om inte granen känns rätt....

Raven Waves skrev 2008-01-06 16:26:54 följande:

Jan H skrev 2008-01-06 16:24:59 följande:
    Hm...jag tror jag skulle föredra en trevligt medelålders ek faktiskt...mmm...med små sexiga kottar på!
  • Evina1

Angående Fhilip o Frdriks program!

Det finns faktiskt en sorts autism där man inte förstår skillnaden mellan människa och ting! Därför kan dom bli kära i saker, inte helt ovanligt bland multipla handikapp, så skratta inte, jag tror helt enkelt att tjejen inte var helt frisk!

• Raven Waves
    Evina1 skrev 2008-01-06 18:30:00 följande:
    Angående Fhilip o Frdriks program!Det finns faktiskt en sorts autism där man inte förstår skillnaden mellan människa och ting! Därför kan dom bli kära i saker, inte helt ovanligt bland multipla handikapp, så skratta inte, jag tror helt enkelt att tjejen inte var helt frisk!
    Ja, alltså dendrofili är väl mer klassat som en psykisk "rubbning" och är väl inte en direkt en sexuell läggning...om jag tolkat det hela rätt. Men ändå...
Svar på tråden Dendrofili...?