Vad har ni för...
Matta??
I era "stora" barn rum?
Måste byta matta i min sons rum. Han är 7 1/2, och vill inte ha bilmatta längre.
Vad har ni?
Vill ju inte att det ska va för vuxet heller...
Svårt!
Matta??
I era "stora" barn rum?
Måste byta matta i min sons rum. Han är 7 1/2, och vill inte ha bilmatta längre.
Vad har ni?
Vill ju inte att det ska va för vuxet heller...
Svårt!
Ikeas:
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20078696
den är fin tycker jag! min dotter har tjejvarianten med rosor..
Mina stora barn har äkta afghan mattor, inköpta på plats.
Jag hade stooora trasmattor. De var relativt färgglada och framförallt tvättbara.
Monica S skrev 2008-01-06 15:37:53 följande:
Min har svart matta m vita döskallar...plus en liten dörrmatta som är likadan vid sin dörr eftersom den ligger direkt ansluten till hallen:)
Min 7-åring har en Hellum från Ikea. En vanlig enfärgad ullmatta helt enkelt, som han valde själv.
en fråga bara inte menat som kritik men låter ni era 7åringar själva bestämma vad de ska ha för matta och när de har rätt att tröttna på sin gamla? Leker man inte med bilmatta längre när man är 7? Blev lite nyfiken bara vet inte hur det är nuförtiden men känns som att många slutar att leka tidigare..
MIn 6 % åring har ne spindelmannen mattas som JAG börjar tröttna på innan hade han en bilmatta men efter ett antal maginfluensainsjuknanden så valde jag att kasta den...ni förstår nog varför.
Just nu är jag inne på en vanlig vit trasmatta eller vad man ska kalla det för.
6% åring????
nä det har jag ingen men därimot en 6½ åring
Mattor, möbler, tapeter etc till deras egna rum tycker jag är rimligt att de får välja själva och det har mina barn fått göra sedan de var rätt små. För mig verkar det konstigare om en 7-åring inte får bestämma hur hens matta ska se ut.