• smurfette

Någon som var Gravid fast PMS känningar innan Mens?

Hade du PMS några få dagar efter ÄL, alltså hade du typ mensvärk i livmodern, och ändå visade sig att du var gravid?

• Svar på tråden Någon som var Gravid fast PMS känningar innan Mens?
  • A plus H blir W

Jag hade precis som pms, gick bara och väntade på att mensen skulle börja, tills jag insåg att min pms hållt på i två veckor, kändes inte rimligt =) Och det var det ju inte heller. Var gravid! Men det kändes precis som det brukar göra före mens.

• T x 3

Ja, jag hade lite mensbesvär ibörjan när jag var gravid. Min egen teori är att det tar lite tid för kroppen att ställa om sig.

• Blue Bear

PMS och tidiga gravsymptom känns nästan likadant..

Precis som Tyras matte inåg jag at jag hade PMS i en vecka utan att få mens.. testade mig,trodde inte det skulle vara nåt.. blev chockad och överlyckig när plusse kom.

Men vi hade försökt i mååååååååånga månader (år) innan vi lyckades och varje månad hade jag samma PMS ...

• smurfette

Jag har nämligen PMS redan, vilket är störigt och ganska knäckande, är ju bara nga dagar efter ägglossning nu och har haft mensvärkskänlsor av och an sedan fredags... Beräknad ÄL var i tisdags, så jag avskyr PMS!

• Tualisa

Jag hade precis så innan. Super mycket pms humör ohc känningar. två dagar innan  som vanligt så trodde jag hela tiden att mensen skulle komma på jobbet, så jag hade bindor i fickan. var lite mer sur än annars...och trött. testade på dagen mensen skulle kommit.. och det var ett starkt pluss.

Längtar och försöker ta en dag i taget...
  • Tualisa

Sen hade jag sådan molande svidande värk i magen i tre veckor, livmodern växte som tusan tror jag... så jag trodde det var något fel.

• smurfette
    AlvaochTor skrev 2008-01-06 20:04:25 följande:
    Jag hade precis så innan. Super mycket pms humör ohc känningar. två dagar innan  som vanligt så trodde jag hela tiden att mensen skulle komma på jobbet, så jag hade bindor i fickan. var lite mer sur än annars...och trött. testade på dagen mensen skulle kommit.. och det var ett starkt pluss.
    Jag har mensvärk mest hela tiden redan, börjar fundera på om det är någon infektion för det är inte ens normalt för mig att ha PMS bara 3 dgr efter ÄL, grrr jag vill inte ha mens!!!
  • Tualisa

Så hade jag oxå. Hade mycket känningar i övrigt just efter ÄL. Kände tom dagen då det fäste tror jag... samt att jag fick en liten ljus rosa flytning 6 dagar efter ÄL. molande värk är vanligt. jag minns att jag tänkte, gud ska jag ha sån här pms framöver.. då dör jag.. jag har nämligen inte haft mens på flera år och sen har allt kommit igång, bla hormonerna.. så hoppas att du är gravid

smurfette skrev 2008-01-06 20:37:14 följande:
    Jag har mensvärk mest hela tiden redan, börjar fundera på om det är någon infektion för det är inte ens normalt för mig att ha PMS bara 3 dgr efter ÄL, grrr jag vill inte ha mens!!!
  • smurfette
    AlvaochTor skrev 2008-01-06 22:09:39 följande:
    Så hade jag oxå. Hade mycket känningar i övrigt just efter ÄL. Kände tom dagen då det fäste tror jag... samt att jag fick en liten ljus rosa flytning 6 dagar efter ÄL. molande värk är vanligt. jag minns att jag tänkte, gud ska jag ha sån här pms framöver.. då dör jag.. jag har nämligen inte haft mens på flera år och sen har allt kommit igång, bla hormonerna.. så hoppas att du är gravid
    Jag hoppas allt jag med, tack för ditt inlägg, ger mig hopp, fast det lutar väl mer åt infektion nu:-/
Svar på tråden Någon som var Gravid fast PMS känningar innan Mens?