tvätta duschdraperi? :S
Vi har ett duschdraperi i plast som verkligen skulle behöva sig en riktig omgång.. frågan är hur jag ska tvätta det? Gissar att man inte kan slänga in det i tvättmaskinen så.. är det bara skrubbning som gäller?:S
Vi har ett duschdraperi i plast som verkligen skulle behöva sig en riktig omgång.. frågan är hur jag ska tvätta det? Gissar att man inte kan slänga in det i tvättmaskinen så.. är det bara skrubbning som gäller?:S
Det har jag gjort flera gånger. 40 grader kulörtvätt, men släng med några handdukar eller annat så det har något att "gnugga sig mot".
40grader har jag kört i utan handukar eller annat... akta dock syndafloden som kommer när du tar ut det, det funkar inte så bra med att centrifugera torrt.
40grader har jag kört i utan handukar eller annat... akta dock syndafloden som kommer när du tar ut det, det funkar inte så bra med att centrifugera torrt.
har oxå kört i tvätt maskin. är det ljust så kan man ju annars lägga det det i vatten och klorin
åh gud vad bra! Jag har gruvat mig inför det där duschdraperiet ett tag, phu! Det är ett genomskinligt draperi med svarta ringar.. nackdelen med genomskinliga duschdraperier är att man ser "ränderna" efter vattnet när draperiet har torkat, om ni fattar vad jag menar:S ser så himla ofräscht ut!