• FamLilja

Nån mer som är JÄTTE hungrig på kvällen?

har på sistonen märkt att jag har blivit så himla hungrig på kvällen... kan äta stor portion till middagen men efter någon timme så är jag jätte hungrig igen... o de är just på kvällarna de är så, tänkte först att de kanske bara var de vanliga Tv suget men nej.. de är överallt jag är.... och de känns ju så himla fel att äta mkt på kvällen innan man ska lägga sig...
    är de någon annan som känner så här eller är de bara jag som förvandlas till matvrak efter 19:00?

• Svar på tråden Nån mer som är JÄTTE hungrig på kvällen?
  • paddanpuff

*höjer handen* Jag är monsterhungrig på kvällarna! Har precis ätit och vill kanske påpeka att kl är 00.40....gott var det=)

• qlurig

precis käkat en stoooor tallrik skinksallad och vitlöksbröd hihi
    minnst lika hungrig nu när barnen är ute

• MizzTez

Jag!! Jag blir alltid hungrig varje kväll mellan 22-02!! *slurp* Jag är mycket hungrigare på kvällen än på dagen men ajg tror att det har med att min bejbis är mer aktiv på kvällen än på dagen.

• Papayia

Jag brukar vara det, nu är jag hungrig hela tiden istället...

• Little Lady In red

Jag är också hungrig hela kvällarna. Har provat några kvällar att inte äta (känns som sagt lite fel), men då slutar det med att jag får kliva upp mitt i natten och äta banan och fil

Det är nog bara att äta när man är hungrig helt enkelt, troligtvis behövs det ju

• Lisa1977

Jag är oxå ett mat monster...fast jag inte är med barn.
    Fattar inte vad som händer. Äter middag vid 5 sen är jag tok hungrig och äter godis kl 8 fram till att jag går och lägger mig. Börjar ju snart rulla fram...killen bara skrattar och frågar om jag är med barn...ser verkligen gravid ut. Men jag hade ju mens som jag skulle och äter P-piller.

• MammaMi83

har varit det dem senaste 2 dgr,närmar ju sig bf för mig så det kanske e därför.

• Ayle

ooo ja, jag äter värkligen för "2" på kvällen. det är lite jobbigt, jag hatar att äta själv och min gubbe orkar inte äta sentSkrattande

• Beachlinis

Jag är också jättehungrig på kvällen. Har bf imorgon. Äter middag vid sex och måste sedan fylla på med mackor, frukt och annat under kvällen. Ofta vaknar jag vrålhungrig på natten också...

• MizzTez

Sitter här och funderar på vad jag är sugen på.. Min mage morrar, men jag är inte sugen på nått direkt.
    Jobbigt att äta när man inte är sugen på något.. Ska inhandla mango imorron iallafall!

• Jessica24

Den senaste veckan har jag också blivit jättehungrig på kvällen.
    Här är det mat som jag blir sugen på, allt från färdigrätter, mackor osv och absolut inte godis.

♥ Victor 14/3-2006 + BF 14/1-2008 ♥
  • juliiii

jag äter också på kvällen..just nu är jag jätte hungrig..käkade middag vid 18.00.. som tur är har jag en pojkvän som också blir hungrig så sent men han vill helst ut och äta..snabbmat liksom. jag nöjer mig med mackor och frukt..kanske varma koppen..

• MrsQ

Hahaha kul att råka på denna tråd precis som jag satt med kurrande mage o undrar vad jag ska äta

Orkar inte göra nåt, kanske blir en avocado mmmm

• MizzTez
    Jessica24 skrev 2008-01-09 00:09:55 följande:
    Den senaste veckan har jag också blivit jättehungrig på kvällen.Här är det mat som jag blir sugen på, allt från färdigrätter, mackor osv och absolut inte godis.
    Jag har inte heller godissug! Åt inte ens godis under julen..
    Det ska vara mat eller mackor! Hellst vill jag ha lax eller skagenröra på mina mackor..
  • MrsQ

Hmmm sak nog ta mig en havremacka med ost, avocado o purjo mmmm

• Devania

Jag äter hela tiden, till och med på nätterna! Har just klämt i mej ett äpple och en macka :)

• AnniPanni

Just kvällsmaten äter jag nog som vanligt. Får världnes halsbränna på kvälllarna så sen går det inte ner så mycket mer än ett gäng Novalucol men på nätterna/tidiga mornar!
    Det brukar bli två st frukostar här, vaknar ofta vid 3-4 snåret av att jag är så himla hungrig. Det går liksom inte över så jag brukar sitta här och mumsa i mig youghurt o mackor . Oftast somnar jag om o vaknar sen vid 8-9: lika hungrig igen

Svar på tråden Nån mer som är JÄTTE hungrig på kvällen?