• pony

varför?

Jag & min sambo bor ihop. Mina barn 6,3 år gamla bor hos mig, hos sin pappa varann helg. Sambo lastbilschaufför, borta mån-tis, åker onsdag- tors, hemma fredagar. Hans barn 16, 14 får komma å gå som de vill. Men 14 kommer så fort pappa hemma, helt ok MEN jag vill ibland att vi kan vara barnlediga någon gång när jag är det, helt utan hans barn men han har så dåligt samvete säger han för han är borta mycket. Glömde säga att han åker måndag middag hemma tisdag kväll, onsdag middag åker hemma torsdag kväll, varann söndag morgon åker hemma tisdag kväll. Så jag tycker att han träffar sin son ganska mycket ändå, sedan att sonen tränar ska ju inte påverka vårat förhållande. Hade det nu varit så att när sonen är hos oss att han umgås med kompisar men inte. Sitter med oss i soffan, åker vi bort så ringer han "var är ni? när kommer ni hem osv"

• Svar på tråden varför?
  • mammatalman

låter som ni får lika mycket egen tid som andra föräldrar. iallafall som mig. jag o min sambo har två gemensamma barn o inga andra. han jobbar natt o åker till jobbet innan jag kommer hem med barnen efter en dag i skoal o dagmamma. sen kommer han hem när vi sover o har somnat när jag går upp.

Svar på tråden varför?