• Anonym

Kostnad hundrastning?

Sett flera grannar som annonserar efter folk som ska gå ut med deras hundar och funderar på att anmäla intresse. Är det någon som vet vad betalningen för sådant brukar ligga på? Är studieledig nu och har ingen erfarenhet från "tillfällighetsbranscher".

• Svar på tråden Kostnad hundrastning?
  • Anonym

Ingen anning men varför inte ringa och kola tror det kan varier från hundägare till hundäager vad det betlat samt ålder på den utför uppgiften.

Lycka till!!

• Anonym (Lotta)

När jag var rastare åt en vovve här i vår stad så fick ajg först nya skor, regnkläder och så, sedan så fick jag 500kr i månaden, och då var ajg ute med vovven typ igenomsnitt 3dagar i veckan.

• Anonym

När det gäller den typen av jobb kan man inte tänka så mycket i pengar utan mer för att man vill ut och gå med en hund.

Självklart ska man ha betalt men det är nog inte så mycket att prata om.

Jag betalade 500 i månaden för att en granne gick ut med mina 2 vid lunch.

Enda kravet jag hade var att dom skulle kissa (sen kunde hon vara ute 5 minuter eller 2 timmar)

Jag vet att det inte är så mycket pengar, men hon gillar verkligen att gå ut med dom.(och jag tjänar inte så mycket)

Nu jobbar hon dagtid så tyvärr kan hon inte fortsätta.

• Anonym

Jag skulle göra det gratis om jag kunde. Tycker det är så himla kul o gå ut med hundar. Men det finns ingen som behöver hjälp just nu. Lite tråkigt!

Svar på tråden Kostnad hundrastning?