Slem från ändtarmen-hos mig...
Lite äckligt kanske men jag har slem som kommer från ändtarmen oavsett om jag behöver eller har gjort no2 eller inte... känns väldigt konstigt och har varit så ett tag... Något som någon känner igen? :-/
Lite äckligt kanske men jag har slem som kommer från ändtarmen oavsett om jag behöver eller har gjort no2 eller inte... känns väldigt konstigt och har varit så ett tag... Något som någon känner igen? :-/
Min kusin hade så då hon fick en tarmsjukdom. tycker du borde gå å kolla upp det. Det e farligt att gå förlänge med sånna saker.
Jag har sett på TV att man tydligen ska ha något i tarmen som kallas tarmslem. Jag tror inte att det är farligt men nog så besvärligt, det är nog inte meningen att det ska rinna ut hela tiden. Kanske kan du vara irriterad där nere på något vis?
Jag skulle rekommendera att du ringer sjukvårdsupplysningen.
Ja, jag får nog ta och göra det *suck* vi har tjocktarmscancer i släkten och jag går på undersökning var tredje år, var sist för ett halvår sedan och då var det inga problem, men då hade inte det här börjat heller...
Oj, hoppas att det inte är tecken på någonting allvarligt då! Om ni har det i släkten så kanske ni också är lite känsligare, därav ditt problem.
Har du varit till läkeren förresten?