• evapinglan

ont i ljumskarna någon.?? gravid symtom eller?

hej..ska ha mens den 13 jan...alltså 10 dar sen ägglossningen...undrar bara.. idag har jag haft så ont vid ljumskarna lite långt ner men lite på mitten.mot äggstockarna..men ändå mitt i..nedre magen....inte alls ryggen...haha...lite invecklat att förklara....vill så gärna ha en bebis nu...men..det kan ju lika gärna vara mensen som spökar....hur hade ni det?? värk..i magen eller ryggen eller inget..?? var det ett gravtecken för er eller inte?
    kram kram

• Svar på tråden ont i ljumskarna någon.?? gravid symtom eller?
  • yeenie

Hej.

Jag har haft väldigt ont i ljumskarna de senaste dagarna och jag är gravid i v. 9, så visst är det ett graviditetssymptom Tyvärr kan den värken du känner lika gärna bero på mens, men får hoppas att det inte är så!

• evapinglan

ok..ja det kan man hoppas..det kännslite bättre idag ..men men ...det är väl bara att vänta och se..men jag hatar att vänta,,haha..vill veta nu!!!
    någon mer??

• pucko

Heej Däär...
    känner likadant.. ont i ljumskarna?? och lite stickningar i bland på minner lite om ägglossning.. men som sagt det är 10 dagar sen jag hade min så det kan det ju inte vara?
    har du några fler gravtecken??
    skall också ha mens den söndag den 13..

• evapinglan

hej....pucko...(låter ju inte trevligt) haha...nja...pyttelite i brösten...och härom natten hade jag en konstig smak i munnen...en del pratar ju om metallsmak..känner mig trött..men det kan ju vara årstiden...du då?? har du testat...testa minus igår,,,,men det e nog för tidigt..stissig som man är...kram kram

• evapinglan

nån mer??? puff puff...

• Sub rosa

Hej!
    Har också ont, men i ena ljumsken. Äggstocken eller vad det nu kan vara. Vaknade i morse av det och har haft det hela dagen, inte så farligt men det känns ändå hela tiden. Är på BIM+5 (men med mkt oregelbunden mens dock, pco) och testade negativt iförrgår. Mina bröst är svullna och ömma som f-n, och kräktes häromdagen. Men som sagt, negativt test... När ska man testa igen?

• Puffen

Hej hopp!

När jag väntade min första son hade jag inga krämpor alls förutom att jag spydde konstant i 2månader...

När jag väntade min yngsta var första symtomen typ mensvärk, ganska kraftig, som satt i ljumskarna och upp mot äggstockarna, inte direkt i livmodern. Så fick jag hyper ömma bröstvårtor i v.5.

Nu sitter jag här med hemsk mensvärk i ljumskarna och ömma bröstvårtor. BIM på fredag.

Tror faktiskt att mensen kommer tyvärr...

• evapinglan

hur har det gått med era symtom..?? jag har lite ont nu bara..det konstiga är att inte brösten ömmar som dom brukar innan mens..vid detta laget brukar kag inte ens kunna ta av mig bhn....konstigt...men men man får vänta o se,,,ska ha mens på sön...

• Sub rosa

Jag har fått ännu ömmare bröst, men idag fick jag även lite spottings så mensen är nog på väg.

Svar på tråden ont i ljumskarna någon.?? gravid symtom eller?