• Aratho­rn
    Äldre 7 Jan 19:04
    3280 visningar
    7 svar
    7
    3280

    Pappaledig i Lund/Malmö

    tjena
    Är en nybliven pappa"ledig" som befinner mig i Hjärup. Påbörjade det hela idag med Oscar 8 mån. Jag tänkte kolla om det är nån som är intresserad av att träffas över en fika eller promenad för att bara komma ut och träffa andra i samma situation. Posta här så försöker vi dra ihop nåt

    Johan

  • Svar på tråden Pappaledig i Lund/Malmö
  • Whitef­ang
    Äldre 9 Jan 07:52
    #1

    Jag bor i Rydsgård ca 4 mil från Malmö och ska vara pappaledig 50% nu januari- mars

  • Aratho­rn
    Äldre 10 Jan 15:25
    #2

    Verkar inte vara nåt jätteintresse men man kan ju försöka ta en fika på stan eller nåt iallafall. Hur ser det ut nästa vecka?

  • stoltp­appalu­nd
    Äldre 20 Feb 20:17
    #3

    Hej

    hur länge tänker du vara pappaledig??

  • legola­s666
    Äldre 24 Feb 12:36
    #4

    jag bor i malmö och är pappaledig tills maj. hade varit kul o träffa andra pappor o hitta på nått. skicka ett mail då så kan vi säkert bestämma nått

  • Niklas­74
    Äldre 26 Feb 22:16
    #5

    Har vait pappalegig förra året, vilket jag tyckte var nice, Ett litet tips för er pappor som bor i Malmö, är Familjens Hus, Jättetrevligt men kanske inte för mindre barn , e dom lite över året och kan gå skälv så skulle jag rekomendera detta stället, bra pedagogisk sångstund varje dag,måndag till torsdagär det för alla för alla och på fredagar är det endast pappor som är välkomna, ett bra tips för att få upp kontakter på pappalediga, Det ligger vid Folkets Park inte så svårt att hitta, annars är det bara att söka på nätet...
    ///
    Niklas74

  • Niklas­74
    Äldre 26 Feb 22:16
    #6

    Har vait pappalegig förra året, vilket jag tyckte var nice, Ett litet tips för er pappor som bor i Malmö, är Familjens Hus, Jättetrevligt men kanske inte för mindre barn , e dom lite över året och kan gå skälv så skulle jag rekomendera detta stället, bra pedagogisk sångstund varje dag,måndag till torsdagär det för alla för alla och på fredagar är det endast pappor som är välkomna, ett bra tips för att få upp kontakter på pappalediga, Det ligger vid Folkets Park inte så svårt att hitta, annars är det bara att söka på nätet...
    ///
    Niklas74

  • Niklas­74
    Äldre 26 Feb 22:17
    #7

    ha ha.. två inlägg på raken,,

Svar på tråden Pappaledig i Lund/Malmö