• Smulis82

Libero startbox !!

hej..ang Liberos babybox el vad d heter..det där gratis startpaketet man ska få...Hörde Lindex hade dom sm man knde hämta ut..men vaddå hur får man ut ett sånt..är medlem i libero men står man får nått efter 6 månader är babyn är född..nån som vet???

• Svar på tråden Libero startbox !!
  • kattengustav

Liebros strarpaket får du eventuellt på BB, beror på om dom delar ut sådant på just det BB som du hamnar på, men jag har mailat till dom och frågat och dom sa att delas det inte ut på det BB du har så ordnar dom det om man hör av sig till dom.

• Mellisen

Den där boxen har jag för mej att man fick hämta ut på babyland. Man fick skriva ut en talong från datan o ta med sej.

När bäbisen är sex månader fick man ett brev hem från libero som man kunde ta me till lindex och få en annan box. Men det är inte startpaketet.

• Mia118
    Mellisen skrev 2008-01-07 22:41:42 följande:
    Den där boxen har jag för mej att man fick hämta ut på babyland. Man fick skriva ut en talong från datan o ta med sej.När bäbisen är sex månader fick man ett brev hem från libero som man kunde ta me till lindex och få en annan box. Men det är inte startpaketet.
    Boxen som man hämtar på Babyland är från Pampers...
  • Albin 080509
    kattengustav skrev 2008-01-07 22:41:11 följande:
    Liebros strarpaket får du eventuellt på BB, beror på om dom delar ut sådant på just det BB som du hamnar på, men jag har mailat till dom och frågat och dom sa att delas det inte ut på det BB du har så ordnar dom det om man hör av sig till dom.
    vilken hemsida?
    Jag Är Gravid i vecka 25
  • josefsmamma

jag har fått lapp om att jag ska få hämta ut ett paket på lindex... i norrtälje! Jag bor i gävleborg

man blir medlem på libero fast frågan är om erbjudandet finns särskilt länge för jag ska hämta boxen innan den 16 januari

Svar på tråden Libero startbox !!