Bra tips för en asgrym möhippa?
Ja, som rubriken lyder... bra tips inför en möhippa!
Bor i malmö så möjligheterna är stor men jag vill helst skippa 5kampen på Laserdome då det blivit lite uttjatat!
Tacksam för tips!!!
Ja, som rubriken lyder... bra tips inför en möhippa!
Bor i malmö så möjligheterna är stor men jag vill helst skippa 5kampen på Laserdome då det blivit lite uttjatat!
Tacksam för tips!!!
Jag tycker ROLIGA aktiviteter (för alla inblandade) ger den bästa möhippan. Och bort med alla pinsamma och löjliga saker som att klä ut och sälja pussar för 5 kr.
Jag har inte varit på så många möhippor, men några aktiviteter blev rätt lyckade: färganalys, flyga med Cessna och grill med vin ute vid havet.
Danslektion är kul, om det är rätt dans - tex stepp? Spa brukar vara populärt, men dyrt. Bergsklättring är väldigt roligt (inte inomhus alltså) - skulle nog fungera på en möhippa.
Ja, jag vill ha lite avtiviteter först på dagen sen att man kanske avslutar lite lugnt på kvällen med grill eller liknande. Eller så blir det utgång, vet ej än men just det man ska göra på dagen... det är där jag har lite problem.
Vad menar du med färganalys förresten?
Färganalys är alltså att man analyserar vilka färger man passar bäst i (på kläder, smink och smycken etc) baserat på vilken hud- hår- och ögonfärg man har. Man säger att man tillhör en viss årstid.
Ja, det var det jag tänkte... Jobbar själv som makeupartist så jag känner att anlita någon för att göra det blir lite tråkigt då jag själv jobbar med sånt. Men tanken var god!
Ingen annan som har förslag?
Sara, ni kan hyra en kock, eller ha provsmakning av choklad, vin, etc. Finns massor med sånna lugna saker. Eller varför inte gå på dagspa hela bunten och låt bruden få någon behandling medan ni andra väntar i bubbelpoolen med skumpa.
Vad gillar bruden för något? Lättare att hjälpa till då.
HOn är inte petig utan en sådan person som går med på det mesta... svårt svårt!
Jag hade tyckt det hade varit skitkul om det funnits typ ett bootcamp över dagen där man alla e med o tränar under en kapten eller vad man nu ska kalla det! *asg*
Det finns något fångarna på fortet liknande i Malmö. Om du vill ha mer info kan jag kolla upp det.