• Cissi o Nattis

Någon som har Nordea internetbank?

Jag undrar om Nordeas internetbank är bra? Om man för över pengar via internetbanken från ett nordeabankkonto till ett annat nordeabankkonto kommer pengarna in direkt då?
    Kan man handla med Nordea kontokort i alla affärer?

• Svar på tråden Någon som har Nordea internetbank?
  • Harling1985

man kan handla med det i affärer, men pengarna kommer inte över på en gång när man för över dom..

• PrincessSandy

jag tycker att det är bra. Man får pengarna på en gång om man skickar dom till ett annat nordeakonto, men tror att det är så med alla banker om man skickar inom banken. men däremot om man skickar till någon annan bank så tror jag att det kan ta ett par dagar.
    nordeakortet kan anvöndas överallt..har inte blivit nekad någon gång vad jag kommer ihåg iaf =)

• Snorkis

När jag har fört över från ett nordeakonto till en annans nordeakonto så har överföringen skett genast!

• camillarockstar

mellan mina nordea konton funkar överföring med en gång. jag har nordeas visa kort så ja det går å andvända ialla affärer... som ett vanligt visa kort...

• Pikku Enkeli

Nordeas VISA går överallt, överföringar inom Nordea sker ögonblickligen.

It's no sign of mental health to be well adjusted to a sick society...
  • MiisPiis

Jo, pengarna går in på en gång när man för över från Nordea till Nordea.

• susye

från nordea till nodrea förs det över direkt men för du över från nordea till en annan bank tar det en bankdag

Svar på tråden Någon som har Nordea internetbank?