• medow

Ni som har SWEDBANK se hit !!!

Loggade in på internet banken och fick en shock !!! 1400 kr är borta nu .

Kollar och ser att SHB banken dragit för 3 utag och jag har ej något visa eller så utan ett vanligt kort som man inte kan ta ut pengar på om det ej finns några på kontot .

Det är bokfört i dag 3 utag från den 21 och 28 december .

Jag vet att de pengarna drogs direkt från mitt konto vid den tidpunkten ocj nu kan jag inte bevisa det tack vare deras trevliga internet sida de gjort om .

Enligt tjejen jag talade med så har detta tydligen drabbat flera personer .
    Nu är jag minus över 1000 kr och åker dessutom på övertaserings ränta .
    Så arg jag är .

Nu måste jag fixa pengar att täcka mitt saldo och gå till banken och försöka få någon rättsida på detta .

Ja gott nytt år alla mitt har ju börjat bra .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-08 16:20:03:
    Inte skoj att ta sparade pengar till sådant här.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-08 16:41:18:
    Jag har SWEDBANK men dragningen är gjord till SHB bank alltså jag har annvänt deras automat uttag SHB .

• Svar på tråden Ni som har SWEDBANK se hit !!!
  • Champagne

Jag har för mig att de haft problem med det förut och kompenserat kunderna för det Eftersom felet låg hos dem .

If you want to forget all your other troubles, wear too tight shoes.
  • medow

ÅÅÅÅ som jag hoppas du har rätt.
    Är så ledsen och besviken .

Grand Cru skrev 2008-01-08 16:20:51 följande:

Jag har för mig att de haft problem med det förut och kompenserat kunderna för det Eftersom felet låg hos dem .
  • Tifastar

Jag hade problem med dubbel dragning för 1,5 år sedan och det rättade dem till.

Den gången var det nordea som hade fel på sin automat. Så deras bankomater drog dubbelt av alla swedbank kunder.

Fick tillbaka pengarna på en gång när jag gick in på swedbank iaf.

• yakumo

jag har en kompis som blev av med 40.000 kr och hon fick tillbaka varje krona'

fast då var det någon som hade hackat sig in i bankens datorsystem. vet inte vilken bank.

• Champagne

Kan du inte ringa dem och fråga? De kanske kan se var felet ligger och varför det dragits för många gånger på ditt konto?

If you want to forget all your other troubles, wear too tight shoes.
  • medow

Enligt hon jag talade med så såg det inte ut som att de dragit dubbelt alss .
    Men jag vet att pengararna var borta direkt från mitt konto 1400 kr under den tiden * 2 märkaer man av .
    I alla fall jag .

Hon sa att SHB hade hafft problem under julen så nu kommer de att dra för massor och många har reagerat på detta.

Grand Cru skrev 2008-01-08 16:31:02 följande:

Kan du inte ringa dem och fråga? De kanske kan se var felet ligger och varför det dragits för många gånger på ditt konto?
  • medow

jisses 40.000
    skönt att det ordnade sig .

yakumo skrev 2008-01-08 16:28:28 följande:
    jag har en kompis som blev av med 40.000 kr och hon fick tillbaka varje krona'fast då var det någon som hade hackat sig in i bankens datorsystem. vet inte vilken bank.
  • Sadie

Men vilken bank talar du om egentligen? Swedbank eller SHB? *förvirrad*

• medow

Jag har SWEDBANK men dragningen är gjord till SHB bank alltså jah har annvänt deras automat uttag.

Svar på tråden Ni som har SWEDBANK se hit !!!