• Wipperman

    Porsche och Statoil

    Kör jag.
    Men kombinationen Ferrari och Shell är fränare.
    Det här är the real deal, inge mes.

    tinyurl.com/ytr4ch

  • Svar på tråden Porsche och Statoil
  • cruZZe

    Tyvär harvar jag mest runt i en 9-5 kombi numera (visserligen lätt masserad aero men ändå). Och att kalla det hela för körglädje är att ta. Tankar btw på OK/Q8 av ren bekvämlighet.

    Ok acc i omkörningsfart är klart godkänt, men är det minsta lilla spår i vägen är det som att brottas med en kåt orm.

    Till mitt försvar får jag hävda att jag fick skamligt bra pris på min M3:a vid byte till just denna familjehink och att övertalningen ang att införskaffa en E60 M5 pågår för fullt här hemma.

  • Wipperman

    Har själv bara kört E39 varianten av M5an, massa mos och skoj ljud.
    Nästa generation är värre, har åkt i en M6a, det borde väl vara samma motor?
    Fantastisk, problemet är väl då körkortet

  • cruZZe

    Ja motorn är den samma. Underbar bil att köra. Lite tung för bana (int provat än), men ett skönt drag genom alla hastigheter och register.

    Önskebilen är väl eg en GT3 eller t.om en GT2, men det blir omöjligt som allroundbil med två små.


    Wipperman skrev 2008-01-09 18:19:37 följande:
    Har själv bara kört E39 varianten av M5an, massa mos och skoj ljud.Nästa generation är värre, har åkt i en M6a, det borde väl vara samma motor?Fantastisk, problemet är väl då körkortet
Svar på tråden Porsche och Statoil