hur ska en tjej runka av riktigt bra?
killar! beskriv hur NI VILL HA DET !
killar! beskriv hur NI VILL HA DET !
Jag är inte kille men jag säger bara OLJA!! Det uppskattas.
Som med allt annat är det individuellt,vissa gillar när det går snabbt,andra långsamt,vissa hårt andra mjukare.
Det bästa du kan göra är väl att fråga just den man du är med,kanske låta han ha sin hand över din så han får visa hur han vill ha takten.Sen kan han ta bort handen och du fortsätter själv.
Jag är kille och jag säger skit i oljan den sabbar friktionen och glidet i själva huden, samt att det kommer naturlig lubrication .
Börja gärna med mjuka smek och börja sedan dra mjukt och löst. När han sedan är riktigt kåt runkar du honom med fasta ganska långa drag (ibland riktigt djävla hårt ). Direkt efter han kommit drar du lite sakt och mjukt igen.
Antar dock att det är lika olika för killar som för tjejer hur de vill ha det.
Hållfasthet och hastighet är nog väldigt individuellt, dock brukar variation ge stimulans. Sen håller jag med om att en fuktighetsgivare är att föredra, finns inte olja så går saliv alldeles utmärkt!
alla gillar olika och även så kan man vilja ha de olika från gång till gång...2 tjejer kan göra de lika men ändå kan de kännas olika... själv gillar jag massage olja och INTE hårt tag om kuken,samt att tjejen vrider lite på handen på vägen upp och ner och smeker pungen med andra handen... då kan de vara svårt att hålla ut!
Ahrg. Dont touch my balls ffs
plast killen skrev 2008-01-09 17:13:21 följande:
Säger bara babyolja...
Min kille vill att jag ska trycka jättehårt runt kuken, jag tycker det känns lite olustigt, tror att det gör ont på honom..
någon mer ?