• emelie 05

valplåda???

Glad vi har fått 7 små söta undeverk..som nu är 4 veckor. dom bor i en byggd låda som fungerar jätte bra förutom att det är svårt att hålla rent efter dom .....

tidningar pissar dom ner på 2  sekunder.. å tycker synd om stackarna att springa runt i det så byter ju natruligtvis.. men funderar på om kutterspån är bättre`??? blir tokig..

tar gärna tipps å råd
  • Svar på tråden valplåda???
  • MillanB

Är det inte trångt åt dom i valplådan? När jag hade mina valpar då kissade dom i ena hörnet av valplådan sen var dom mycket ute i rummet och sprang även ute i trädgården så det var inte så farligt. Kutterspån kan säkert funk men dom lär säkert sprätta runt det i hela lådan.

• Anette Olsson

Tidningar är nog det vanligaste men visst är det massor av jobb med en kull valpar!
    Vill se bilder på valparna!!
    Har du fått sålt några än?

• IdaM

det är bara att byta ofta som gäller...men låt de springa mkt lös i huset så blir det ju inte så  att de springer i skiten iaf. Gör kanske en större låda också?

• emelie 05

ja nu får dom va utanför lådan lite.. dom e lungare åxå.. annars står dom å piper så man blir tokig..  ska ladda upp på min sida en bild på valparna.. och vi fick 7 och i dag är 3 tingade.. 4 kvar... men har några spekulanter kvar..

• Anette Olsson

Vad söta dom är!!
    Skicka genast en till mig!!

Svar på tråden valplåda???