• Zanna83

Hundvakt Örebro-Kumla området?

Någon som vet något hunddagis med flexibla öppettider eller någon privatperson som kan tänka sig att passa min hund några gånger i månaden? Det är en kinesisk nakenhund på 1 år. Han är snäll och ganska lydig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-24 16:09
    letar fortfarande...
    Som min situation ser ut nu gäller det främst nattvakt samt ett par dagar i månaden. Till hösten ska jag praktisera så då blir det troligvis mer dagtid. Om det finns någon som känner sig manad så skriv! Jag ger naturligtvis ersättning och om du har hund eller barn som behöver passning ibland så kan vi kanske byta tjänster med varandra.

• Svar på tråden Hundvakt Örebro-Kumla området?
  • Imox

hmm vet ett hunddagis i hallsberg men vet inte hur tiderna ser ut...

• Zanna83

ok ska kolla upp det. Tack!

Någon mer som har något förslag?

• Fridax

Det finns väl ett hunddagis i marieberg/mosås, har jag för mig.

• Perniilla

Jag skulle gärna vara hundvakt, men jag är beräknad till 10 feb, så det kan nog vara svårt..har tidigare varit hundvakt via blocket..

• Perniilla

men tror det ska finnas nåt som heter doggywalk, du kan nog söka på google..kommer inte riktigt ihåg hur de stavade sitt namn..Lycka till!

• Zanna83

Problemet är att min hund inte gillar att vara själv och att det gäller vissa nätter också så det räcker inte med någon som kommer hit och rastar honom.

• Imox
    Zanna83 skrev 2008-01-09 13:52:23 följande:
    Problemet är att min hund inte gillar att vara själv och att det gäller vissa nätter också så det räcker inte med någon som kommer hit och rastar honom.
    går han bra ihop me andra hundar?
  • Zanna83

Ja om de är av den mindre sorten. Han är rädd för stora hundar Han är ganska mjuk i sättet.

• Imox

bor i åsbro har en jack russel som busra tufft men jätte snäll annars o duktig på att känna av va andra hundar vill

• Zanna83

Det är ju tyvärr lite åt fel håll eftersom jag bor i norra kumla och jobbar i örebro och lindesberg...

• Pia J

SV´s hundtjänst finns, jag tror de heter så.

• Obert

Bor i kumla, har en kines och en dvärgpudel...

Ställer mer än gärna upp de dagar jag kan! Studerar på annan ort och är därför inte hemma riktigt alla dagar, men de flesta...

• Zanna83

Ingen som är sugen på att tjäna lite extra?

Svar på tråden Hundvakt Örebro-Kumla området?