• Fille Fjonkan

Snyggt sopset?

Jag måste ha ett sopset nära matbordet, då det behöver sopas en del när de små vildbattingarna ätit. Men jag vill ha ett snyggt sopset. Har sökt som en galning, men hittar bara de gamla vanliga i vitt, rött och blått. Hittade något enstaka komönstrat, men ingen återförsäljare Fundersam

Någon som vet var man kan få tag i ett snyggt sopset? Jag skulle gärna ha ett i t ex rostfritt stål. Eller lite roligare med färger och mönster.

/ Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • Svar på tråden Snyggt sopset?
  • nalleq

Jag vet inte om de är så snygga men det finns ju i lite roligare färger på Rusta.
    www.rusta.se/product.asp%C5NGT+80+CM&kategori=St%E4dredskap+St%E4d+%26+Reng%F6ring&p=83501126

• Fille Fjonkan

Hm, nja. den gröna kanske kan funka i nödfall. Men jag skulle gärna ha lite snyggare eller lite roligare. Tack för tipset ändå

nalleq skrev 2008-01-09 16:32:54 följande:
    Jag vet inte om de är så snygga men det finns ju i lite roligare färger på Rusta. www.rusta.se/product.asp%C5N...
  • elifa

www.spacebabies.se klicka på Vigar. Maassor med roliga sopset! Dom har ingen webshop men det säljs lite överallt, titta på Återförsäljare

• Fille Fjonkan

Tack! Batik var snygg! Och komönstrat har jag alltid varit svag för. Det blir till att gå och leta rätt på och snoka runt i lite butiker här i stan

elifa skrev 2008-01-09 19:02:39 följande:
    www.spacebabies.se klicka på Vigar. Maassor med roliga sopset! Dom har ingen webshop men det säljs lite överallt, titta på Återförsäljare
  • MalleNalle

Jag har sett ett mycket snyggt sopset som inte är i plast utan i trä. Det är lite gammeldags. Skaftet på sopborsten är i trä och borsten svart. Skaftet på skyffeln i trä och själva skyffeln finns i lite olika färger, tex grå, grön och "rostfri". Jag har själv tänkt att köpa den för den är så snygg att ha framme.

Tyvärr hittar jag ingen bild på den på nätet, men den finns på "Designtorget" Göteborg och "Balders hage" I göteborg. Den måste finnas på fler ställen.

Lycka till!

Svar på tråden Snyggt sopset?