• Anonym (obs!intimt)

Olika sexstil...

Jag träffade en kille i september, som är världens bästa. Jag kommer att kunna ha ett så himla härligt liv med honom, och det gör mig lycklig!

Det är bara ett krux - när vi träffades och började ha sex, så kom han jättesnabbt, inom 2-3 min. Sen ville han ha sex igen. Och igen. Och igen. Han har gärna sex 4-5 gånger efter varandra, och den 4e eller 5e gången kan han hålla på hur länge som helst (säger han).

Han är verkligen bra på att ge oralsex - helt magiskt bra.

Jag tycker om att ha sex länge, och jag njuter allra mest av att komma när killen är inne i mig, av att han rör sig "in och ut". Jag tycker om att få oralsex, men njuter mer av den vaginala orgasmen, och saknar den och intimiteten av det längre sexet, som jag på något sätt går miste om när det bara blir 2-3 minuter, på den tiden hinner jag inte komma. Under de 2-3 minuterna är han ganska långsam, "kör" han för snabbt kommer han nästan och då måste han stanna helt.

Vi har pratat om detta och han har berättat att andra tjejer har kunnat behålla lusten medan han tar igen sig, men när jag har kommit om han gett mig oralsex, så tappar jag lätt lusten, min lust dalar så att säga, och det tar en stund att få tillbaka den, längre för varje gång.

Och även om jag inte kommit så känns 4-5 gånger på raken varje gång inte så väldigt upphetsande för mig.

Jag längtar verkligen efter att få älska med honom en längre stund, och som det är nu känner jag mig väldigt otillfredsställd och han känner sig misslyckad. Precis som jag, för jag undrar om inte jag skulle kunna göra något för att njuta mer av det han faktiskt ger.

En sida av mig undrar om det bara är att ge upp när man uppenbarligen har så olika preferenser.

Han gillar att komma 4-5 gånger per sextillfälle - det förstår jag.

Men det blir liksom inte något djup - ingen gemenskap.

Vet inte om någon förstår vad jag menar - har ni några tips?

• Svar på tråden Olika sexstil...
  • Anonym (samma)

Oh, jag förstår dig! Men du får iallafall möjlighet till mer sex efter att han kommit. För mig tar det roliga slut då :(

Jag förstår precis vad du menar med oralsexet. Min kille är superbra men jag njuter mycket mer av att komma under sexet. Istället vill han bara slicka mig som om han då "slipper" hålla ut längre.

Jag har pratat med honom på alla sätt. Varit alltifrån förstående till att han faktiskt blivit sårad och han försöker några gånger håll aemt men han vill inte öva upp sig på att hålla emot och då blir det inget.

Dessutom tar han sällan initiativ och i sängen kan han inte ens bestämma ställning.

Jag vill dessutom att han ska ta mig hårt och jag har önskat det hundra gånger men han gör inget. Om jag någon gång motjuckar så hårt som jag vill då kommer han på en gång :(

Jag håller på att bli galen :)

• Anonym (samma)

Anonym (obs!intimt) skrev 2008-01-09 19:14:09 följande:

Jag längtar verkligen efter att få älska med honom en längre stund, och som det är nu känner jag mig väldigt otillfredsställd och han känner sig misslyckad. Precis som jag, för jag undrar om inte jag skulle kunna göra något för att njuta mer av det han faktiskt ger.
    Missade lite.
    Jag håller med dig här också. Längtar efter att hålla på länge! Jag tycker ett av problemen är att killen går och känner sig misslyckad. Det är som att han gett upp. Det sk aju faktiskt vara rätt lätt att träna upp att hålla emot. varför inte gör adet så kan han få ut mer av det? Jag tänker på min kille ckså, han skulle vinna så mycket på det.

Antar att han är rädd att misslyckas ännu mer.

Men det handlar ju inte om att de är dåliga eller misslyckade i sängen, det handlar ju mer om att man känner att de inte vill anstränga sig för partnerns skull. De vill göra på det sätt som de tycker är skönast och bekvämast och det kan man ju fatta. Men det är ett givande och ett tagande och funkar inte sexlivet så blir ju relationen lidande. Det är ju alltså en investering.Jga behöver inte alltid hålla på länge men då och då vore ju toppen.

Kanske man måste prata klarspråk men de blir ju bara sårade och tar det på fel sätt.
    Jag har ingn aning om vad man ska göra. Suck.
  • Anonym (obs!intimt)

Hej igen,

Ja, inte har det blivit bättre - hna har sagt att han skall träna men skjuter på det hela tiden och säger att han skall göra det "sen". Det har nu gått så långt att jag inte är särskilt sugen på att ha sex med honom längre, jag kan inte slappna av och ge mig hän eftersom jag vet att det kommer att ta slut inom kort. Det är liksom ingen ide att bli för upphetsad, då blir jag bara frustrerad.

Vet verkligen inte hur vi skall lösa detta, han känner sig supermisslyckad och jag känner mig frustrerad.

Om det finns någon med erfarenhet, som "tränat upp sig" i någon relation - tips mottas tacksamt.

• Anonym (olika)

Jag har inte erfarenhet av just detta en jag tänkte ändå slänga fram lite tips, får se om det kan vara till någon nytta!

Jag fattar att det inte är kul att killen kommer i en flera gånger på rad, tycker själv att det nästan kan svida lite att fortsätta ha sex efter han har sprutat. Och sex efter den egna orgasmen är inte heller jättekul, inte för länge i alla fall...

Men har ni testat att ha förspel för hans skull, alltså runka av honom en gång, sedan suga av honom en gång, sedan ha samlag? Kanske lättast att testa i duschen där man kan hålla på och spruta/spotta utan problem. I duschen, bakifrån, är det ju också som upplagt för lite hårdare tag.

Saker som kan ge hopp är att män ofta blir "långsammare" av sig med åldern, och att antalet gånger man klarar på raken minskar med åldern det med.

Sedan tycker jag att det finns mycket att vinna på att kvinnan är den som är mest aktiv i sexet, alltså rider mannen och tillfredställer honom på olika sätt, tills det är dags för hennes egen avslutning, då kan man rulla över och låta honom vara överst. Man (i alla fall jag) vill ju gärna bli ordentligt påsatt av killen och själv ta emot, men jag vet av egen erfarenhet att sexet kan bli så mycket bättre när ansvaret delas lika och det inte bara är killen som ska fixa allt. Min kille har även svårare att komma när han ligger på rygg (men han har inte för lätt att komma annars heller, kan ändå vara ett tips?).

Har ni provat fördröjande salva som gör att killen känner mindre och därmed kan hålla på längre?

Svar på tråden Olika sexstil...