Olika sexstil...
Jag träffade en kille i september, som är världens bästa. Jag kommer att kunna ha ett så himla härligt liv med honom, och det gör mig lycklig!
Det är bara ett krux - när vi träffades och började ha sex, så kom han jättesnabbt, inom 2-3 min. Sen ville han ha sex igen. Och igen. Och igen. Han har gärna sex 4-5 gånger efter varandra, och den 4e eller 5e gången kan han hålla på hur länge som helst (säger han).
Han är verkligen bra på att ge oralsex - helt magiskt bra.
Jag tycker om att ha sex länge, och jag njuter allra mest av att komma när killen är inne i mig, av att han rör sig "in och ut". Jag tycker om att få oralsex, men njuter mer av den vaginala orgasmen, och saknar den och intimiteten av det längre sexet, som jag på något sätt går miste om när det bara blir 2-3 minuter, på den tiden hinner jag inte komma. Under de 2-3 minuterna är han ganska långsam, "kör" han för snabbt kommer han nästan och då måste han stanna helt.
Vi har pratat om detta och han har berättat att andra tjejer har kunnat behålla lusten medan han tar igen sig, men när jag har kommit om han gett mig oralsex, så tappar jag lätt lusten, min lust dalar så att säga, och det tar en stund att få tillbaka den, längre för varje gång.
Och även om jag inte kommit så känns 4-5 gånger på raken varje gång inte så väldigt upphetsande för mig.
Jag längtar verkligen efter att få älska med honom en längre stund, och som det är nu känner jag mig väldigt otillfredsställd och han känner sig misslyckad. Precis som jag, för jag undrar om inte jag skulle kunna göra något för att njuta mer av det han faktiskt ger.
En sida av mig undrar om det bara är att ge upp när man uppenbarligen har så olika preferenser.
Han gillar att komma 4-5 gånger per sextillfälle - det förstår jag.
Men det blir liksom inte något djup - ingen gemenskap.
Vet inte om någon förstår vad jag menar - har ni några tips?