• Tulpanisa

Babysim Kungälv?

Är det någon som har erfarenhet av babysim hos Kungälvs simsällskap?

• Svar på tråden Babysim Kungälv?
  • klvmia

Går på babysim med min lilla dotter 4 mån. Började när hon var 3 veckor och det är jätte bra. Knut rosen som leder det hela är över 80 och har hand med barn som ingen annan. Tycker du ska gå. Lite dyrt kanske men det är värt det.

• Havsanemon

Jag vet att Aquabarn i Kungälv är superbra!
    Kika på deras hemsida och jämför med det andra...
    www.aquabarn.se

• ViLdiNG

Tvärtom så är väl Simsällskapet billigt ?

Jag går där med Isak och han älskar det ! Jag har gått på Aquabarn i stan o nu i Kungälv på simsällskapet! 410 kr för 6 ggr o i stan betalade jag 1050 för 8 ggr !
    Man har mer frihet o göra vad man vill, ingen instruktör som säger vad man ska göra, men dom finns där om man har frågor osv!
    Och så får både mamma o pappa vara i vattnet samtidigt, det är inte så vanligt!

• klvmia

Vilding. Vilken dag går ni på babysimmet?

• Tulpanisa

Vad bra att ni trivs och att det verkar bra. Jag har anmält oss och vi börjar i feb, spännande! Vi ses kanske där.

• Vela

Gick hos aquabarn 1 termin med dottern. Var helnöjd, men tyckte det var lite dyrt...
    Hur kommer man i kontakt med simsällskapet och är det bestämde dagar simmet är på? Vill så gärna börja simma igen med dottern, men ekonomin tillåt tyvärr inte det...

• Ms Jones

dessvärre måste jag säga (instruktör hos aquabarn och därför inte spec. objektiv iofs) att vi får många barn som kommer till våra kurser, från knut, så känsliga barn "körs över" lätt där.. han jobbar med dykreflexen, men aquabarn jobbar med kommandon och frivilliga dyk. knut har tyvärr inte förnyat sig speciellt under sin karriär.

(¯`°?.¸ ღ LOVISA ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Babysim Kungälv?