• C r e d o

Någon som har grå/svart fondvägg i vardagsrumemt? Bilder?

Har bestämt oss för en gråsvart fondvägg i vardagsrummet i nya huset, har även köpt en svart skinnsoffa. Resterande väggar kommer att vara vita. Vill gärna se kort och exempel på era fondväggar.

* Även en liten stjärna lyser i mörkret... *
  • Svar på tråden Någon som har grå/svart fondvägg i vardagsrumemt? Bilder?
  • bebiis1

jepp!! kolla mitt galleri

• lyckliga sagofén

bebiis1: så snyggt!!

• clio75

Tipsar om en fin svart/grå tapet jag har satt upp som fondvägg i mitt sovrum. Tapeten heter Midbec Vintage. Går lite åt metallichållet.

• Malinx

I mitt galleri finns en skymt av våran svart vita fondvägg i vårat varadgarum, den syns väl inte mycket men den är svart med vita grenar på.

• Malinx

ojdå kollade in på mitt galleri mina bilder har försvunnit måste uppdatera min plustjänst

• lilleman o systeryster

Tja! Kolla mitt galleri o titta på Bilden "systeryster" så ser du en del av våran svarta fonvägg o våran vitmålade öppnaspis. Resten av väggarna i rummet e ljus,ljust grå... lycka till!

• Shortygirl

Hej! Vi har en svart fondis där teven står. Resterande väggar är vita. Har bilder upplagda på min blogg.  inspirationsdesign.blogg.se/1199957979_var_bloggar_du.html
    Trivs kalas med det!

C r e d o skrev 2008-01-09 20:32:58 följande:
    Har bestämt oss för en gråsvart fondvägg i vardagsrummet i nya huset, har även köpt en svart skinnsoffa. Resterande väggar kommer att vara vita. Vill gärna se kort och exempel på era fondväggar.
  • Shortygirl

Blev fel med länken. Kolla kategorin "Hemma-hos-vardagsrum". :)

C r e d o skrev 2008-01-09 20:32:58 följande:
  • Sunshine78

Vi har en svart fondvägg med lite detaljer,svårt att förklara men kan lägga in dem i mitt galleri sen när jag får hjälp av sambon att ändra formatet på bilderna( För stora för att läggas in på FL's galleri)

• C r e d o

Tack för svar, jättekul om fler lägger in bilder. Blir nog som vi tänkt, känns jättebra.

* Även en liten stjärna lyser i mörkret... *
  • LillaÄrtan

Vi ska ockås ha vitt med svart fondvägg... Letar också någon fin tapet så jag hänger på här i tråden om det är OK för Ts?!

-Sofie, mamma till två Underbara töser, Julie 051215 & Klara 071022-
  • sagvil

Vi har vita väggar o grå fondvägg i vrummet/matrum. Gillar det så mkt att köket kommer få samma när tid o ork finns. Bilder finns i mitt galleri.

Svar på tråden Någon som har grå/svart fondvägg i vardagsrumemt? Bilder?