• Alleli

Hopp!!!!

Hej hej jag skriver om lite hopp till alla...alla Jag e en 38 årig tjej från skåne... för er alla som försöker ska jag bara tala om att inte ge upp hoppet... efter 17 år förra sommaren kom våran son till världen.. efter hormon behandlingar och insm... och misslyckade 3 provrörs försök och massa år av medecinska behandlingar...
    gav vi upp... vi hadedå kämpat för barn i 15 år... efter alla försök hade vi gett upp allt om egna barn... men så på naturligt sätt blev jag gravid efter 17 år.. och nu väntar vi vårat andra biologiska barn... vad som orsakat det??? det finns många teorier jag har... bland annat att min kropp fick vila från alla behandlingar två år... att jag höll på med hästar och var mycket ute och red dessa två år och arbetade på så sätt med min under kropp... att vi hade en annan teknik under samlag??... eller att jag bara helt enkelt släppte tanken... allt detta vet jag inte ...men barn blev det....Kram alla kämpar....jag vet... men det finns hopp!!!!

• Svar på tråden Hopp!!!!
  • clt78

Underbart att höra! Det fanns inga "fel" på er då...??

• Ia7

Åhh vad skoj ! Måste vara underbart efter alla dessa år.
    kram Ia

• Tro på

Samma hände min kompis. Efter 11 års "behandlingar" av alla de sorter så blev hon gravid på "naturligt" vis .De har nu en son på 6 mån

• mette

helt otroligt! Och alldeles fantastiskt!!
    Hoppas dock att jag slipper vänta i 17 år!
    Men grattis!!!

Svar på tråden Hopp!!!!