• Pussgurkis

Bostadsvärdar i Stockholms området?

Ja vad finns det för olika värdar med hyresrätter?

• Svar på tråden Bostadsvärdar i Stockholms området?
  • Sallisen

De flesta kommuner brukar ha en lista på de värdar som har hyresfastigheter inom kommungränsen. Så om du är intresserad av nån viss kommun, kika på deras hemsida.

• Pussgurkis

Får inte upp så mycket på google och på Stockholm Stads hemsida hänvisar dem till Bostad Stockholm.

De värdar jag har än så länge är:

Svenska Bostäder, Stockholms Hem, Wallenstam, Familjebostäder, Ljungberggruppen, Akelius, Olov Lindgren, Einar Mattson, SKB, HSB, Huge, Sollentunahem.

What else?

• Jen 82

Det finns massor av privata hyresvärdar men de som förmedlar flest bostäder i Stockholm är bostad stockholm som är det kommunala bostadsbolaget.
    Stena fastigheter vet jag har i söderort...

Sollentunahem är ju Sollentuna kommuns (inte Stockholm) så letar du okring Stockholm också så finns det ju massor av kranskommuner, Sundbyberg, Solna, Värmdö, Botkyrka etc etc...

Pussgurkis skrev 2008-01-10 14:32:12 följande:
    Får inte upp så mycket på google och på Stockholm Stads hemsida hänvisar dem till Bostad Stockholm.De värdar jag har än så länge är:Svenska Bostäder, Stockholms Hem, Wallenstam, Familjebostäder, Ljungberggruppen, Akelius, Olov Lindgren, Einar Mattson, SKB, HSB, Huge, Sollentunahem.What else?
  • FrökenR

Har lyckats få 3 förstahandskontrakt på legal väg under loppet av 5 år i Sthlm så det går om man ligger i.

Svar på tråden Bostadsvärdar i Stockholms området?