• Mia Jennie

ilar i urinröret v.37

Hej!

Det ilar i mitt urinrör, känns nästan som elektriska stötar. Min bebis har inte fixerat sig än utan är rörlig fortfarande, kanske hänger ihop med det.
    Nån annan som känner igen sig?

// Mia Jennie

• Svar på tråden ilar i urinröret v.37
  • Malina08

Jag började känna så efter det att bebben hade fixerat sig. Ibland när den vrider sig lite känns det riktigt obehagligt och lite smärtsamt i urinröret. Brukar ibland hjälpa att gå på toa så att trycket lättar. Min bebis rör sig så mycket att det kan hålla på ganska länge annars.

• Rexia

Hej

Är oxå i v37 och jag har likadant. Enligt min barnmorska är det helt normalt, bara att stå ut..

Lycka till

• Mia Jennie

Okey, skönt att höra att man inte är ensam om det. Men det är himla obehagligt! Jag var hos min BM igår och då var inte min bebis fixerad än.

• carola1977

Hade också så. Tror min bm sa att det var bebis som kom åt nerver och så. Inget farligt, men obehagligt. Du får trösta dig med att det inte är så lång tid kvar .

• carola1977

Hade också så. Tror min bm sa att det var bebis som kom åt nerver och så. Inget farligt, men obehagligt. Du får trösta dig med att det inte är så lång tid kvar .

• carola1977

Sorry för dubbla inlägg. Fattar inte varför det blir det ibland.

• Mia Jennie

Tack för era svar!
    Nej, nu är det inte långt kvar... känns lite mysko att det liksom kan dra igång när som helst.... svårt att greppa att man snart kommer ha en liten bebis i famnen. Men ack, så härligt det ska bli!
    Kram // Mia Jennie

• HannaElectra
    Mia Jennie skrev 2008-01-10 13:56:09 följande:
    Hej!Det ilar i mitt urinrör, känns nästan som elektriska stötar. Min bebis har inte fixerat sig än utan är rörlig fortfarande, kanske hänger ihop med det.Nån annan som känner igen sig?// Mia Jennie
    jag har haft svårt att gå för det gör så jäkla ont i urinröret/urinblåsan... ilar! samma som du beskriver, och det hade jag en bra tid innan han fixerade sig!!
    Som sagt...det är lite plats i magen..många nerver som det trycks på!

Lycka till, kramis!
Svar på tråden ilar i urinröret v.37