hjälp mig
för att göra en historia kort så kan jag börja med att skriva såhär. jag är 29 och har en dotter på 9 år,han 34 år och dotter på 9 år oxå. hela vårt förhållande har turbulerat helt åt helskotta om man kan skriva så här, jag har inte orkat med ngnting och ej fått ngn respekt eller hänsyn av min man så allt har bara slutat i skrik och tårar m.m,dessvärre har båda barnen tagit skada av det och jag har fått diagnosen svår ångest och tung depression av alltihopa,både min och hans dotter går och pratar med en terapeut för att bearbeta allt som hänt mellan oss 4. nu det sista som hänt är att hans dotter får ej bo här pga mig säger han så han säger till mig att enda utvägen är att jag och min dotter måste flytta.
Har ni något tips på hur man kan gå tillväga jag har inget kvar alls,står hjälplös och jag kan ej prata med han alls för ahn släpper inte in mig i sitt liv anngående hans dotter alls så snälla kom med tips och råd hur jag kan hjälpa mer än vad jag redan försökt. bara fråga på så svarar jag. tack